Va upp dit för en stund sen och då rulla de in folk för fulla muggar. jag kommer nog inte köra i morgon pga att bilen går när den vill och vädret känns inte bra..
P3kka wrote:Va upp dit för en stund sen och då rulla de in folk för fulla muggar. jag kommer nog inte köra i morgon pga att bilen går när den vill och vädret känns inte bra..
Duger väl till att ta licensen?
Var dit nyligen jag också.. Ösregnade och det var någon stackare som höll på att sätta upp ett litet tält
pelko wrote:Hoppas vädret är på vår sida annars blir jag grinig
Mvh
Tycker vädret visar olika varenda gång jag kikar på den dära jäkla sidan!!
nu är det iaf, åter igen!, inte en regndroppe utlovat!
HOPPAS det håller sig så!
Jag e snart i falun. O de vräker. Har gjort de dom senaste 20 milen. Går fan inte fort heller. Bilen kastas fram o tillbaka i körbanan. Så ni som e på väg upp. Va försiktiga. Mycket vatten på vägen.
Roobin wrote:Jag e snart i falun. O de vräker. Har gjort de dom senaste 20 milen. Går fan inte fort heller. Bilen kastas fram o tillbaka i körbanan. Så ni som e på väg upp. Va försiktiga. Mycket vatten på vägen.
Haha ja fyfan jag är norr om Uppsala nånstans och det regnar som sautan! Inget mönster på däcken och full bil så jag kör inte 200 som jag tänkte =P
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Haha misstänkte de nisse. Sluta regna precis när jag kom till falun. O inte en droppe sen dess. E snart i rättvik. Så de e bara o hålla i så syns vi där uppe