roosen69 wrote:ja de beror ju som vad man är sugen på för stuk... som tur är har alla olika smak....en kompis åt mig hade yt rostig huv på sin opel ett tag...han fick många både bra och dåliga kommentarer....nu mer kör han med lackad huv och komentarerna har avtagit....ja har själv en nyslipad e28 huv som står och väntar på dess öde... såg den svarta e28 med rostig huv i BMW TUNING tidigare i år!(bra tidning som brukar inhandlas när man är i tyskland
spola på lite citronvatten så går det mycket fortare
roosen69 wrote:ja de beror ju som vad man är sugen på för stuk... som tur är har alla olika smak....en kompis åt mig hade yt rostig huv på sin opel ett tag...han fick många både bra och dåliga kommentarer....nu mer kör han med lackad huv och komentarerna har avtagit....ja har själv en nyslipad e28 huv som står och väntar på dess öde... såg den svarta e28 med rostig huv i BMW TUNING tidigare i år!(bra tidning som brukar inhandlas när man är i tyskland
citron tar ju bort rosten
salt därimot
Här är en kompis vinteråk, han körde saltvatten efter han slipat den.
Blir rätt tuff med stora fälgar
citron tar ju bort rosten
salt därimot
hmm undra vars jag fick citron ifrån.. självklart salt..
blir lätt lite knasigt när man jobbar 12h 7dagar i veckan..
Sebastian Westman
070-2719867 Krull_874@hotmail.com
------------------------------------
cut it twice...its still too short
------------------------------------
Bmw E30 325 Turbo -90 -R.I.P-
Vår video & min m3'a som bränner lite gummi. Jag är ju inte direkt partisk när jag tillsammans med john ligger bakom tyskstuk.de men det är alltid kul att det väcker uppmärksamhet & blandade känslor.
För mig är det stilrent, lågt brett & rått. Jag hatar plasträsers, riegerpaket & realcarprenumerare. Som med allt annat, gilla det eller hata det.
Vi trivs. Sen har vi faktiskt sjukt trevligt folk i kretsen, VW folk överlag är jävligt trevliga konstigt nog.