Den vita passaten var faktigt lite cool.
Annars är jag inte hellet nått större fan av TS.
Klart om jag (mot förmodan) skulle köpa nån framhjulsdriven "åka till jobbet-golf" och hade några passade breda fälgar och smala däck, så visst!
nej för helvete. inte det förbannade dumstuket på en e28. trodde verkligen bara det var VW fjantarna som inte har något annat att komma med än hopp om uppmärksamhet som gjorde sånt.
ja de beror ju som vad man är sugen på för stuk...
som tur är har alla olika smak....en kompis åt mig hade
yt rostig huv på sin opel ett tag...han fick många både bra
och dåliga kommentarer....nu mer kör han med lackad huv och komentarerna har avtagit....ja har själv en nyslipad e28 huv
som står och väntar på dess öde... såg den svarta e28 med rostig huv i BMW TUNING tidigare i år!(bra tidning som brukar
inhandlas när man är i tyskland
roosen69 wrote:ja de beror ju som vad man är sugen på för stuk... som tur är har alla olika smak....en kompis åt mig hade yt rostig huv på sin opel ett tag...han fick många både bra och dåliga kommentarer....nu mer kör han med lackad huv och komentarerna har avtagit....ja har själv en nyslipad e28 huv som står och väntar på dess öde... såg den svarta e28 med rostig huv i BMW TUNING tidigare i år!(bra tidning som brukar inhandlas när man är i tyskland
spola på lite citronvatten så går det mycket fortare
Sebastian Westman
070-2719867 Krull_874@hotmail.com
------------------------------------
cut it twice...its still too short
------------------------------------
Bmw E30 325 Turbo -90 -R.I.P-