Larm
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Jag e också ute efter ett larm. De från biltema kan man väll ställa in känsligheten på eller? Men biltemas strular som Sintoleffe skrev. Hade det gamla utan stöt och de gick igång när de ville. Vet inte hur många nätter jag sprang ut med bollträet Vad finns de annars för billiga bra larm? Jag tänkte mej 0-2000kr. E en viktig sak att ha i dagens läge Tommie så köp ett lite dyrare.
Tror jula har ett som funkar okej...
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
M5 S62 IMOLA II
Laserline som Jula säljer för 1695:- fungerar kanon.
http://www.garaget.org/Ticco-GBG" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Svintoleffe wrote:Det nya jag fudnerar på, är det som en liten fickdator man får med larmet, då på natten om någon gör inbrott då så börjar den o pippa, o man ser vilken dörr eler fönster som är uppbrytet i bilen
Den har väen automatiskt uppstart av motorn med mera, o den har jag för mig kosatde 2 tusen
schysst med en pippande larmdosa
_Kalle_ wrote:Svintoleffe wrote:Det nya jag fudnerar på, är det som en liten fickdator man får med larmet, då på natten om någon gör inbrott då så börjar den o pippa, o man ser vilken dörr eler fönster som är uppbrytet i bilen
Den har väen automatiskt uppstart av motorn med mera, o den har jag för mig kosatde 2 tusen
Jag har en liten pippande larmdosa...men när den börja spela så får jag bråttom till brandstationen...
BMW 320 m20b25 T
FK Väghållningskit 60/40
FK Väghållningskit 60/40
Svintoleffe wrote:Det nya jag fudnerar på, är det som en liten fickdator man får med larmet, då på natten om någon gör inbrott då så börjar den o pippa, o man ser vilken dörr eler fönster som är uppbrytet i bilen
Just de ja. Har sett dom med. Kommer inte ihåg var. Vet du var dom säljs?
-
ja tror http://www.billjud.nu säljer de larmen...
Chrille Gustavson
M5 S62 IMOLA II
M5 S62 IMOLA II
-
Frozz wrote:Svintoleffe wrote:Det nya jag fudnerar på, är det som en liten fickdator man får med larmet, då på natten om någon gör inbrott då så börjar den o pippa, o man ser vilken dörr eler fönster som är uppbrytet i bilen
Just de ja. Har sett dom med. Kommer inte ihåg var. Vet du var dom säljs?
Tyvär vet jag inte:( o jag komemr faskien inte ihåg helelr. Men det var någon hemsida på nätet så pass mycket vet jag, o att dom som sålde dom var ifrån sverige.
Lagesson wrote:_Kalle_ wrote:Svintoleffe wrote:Det nya jag fudnerar på, är det som en liten fickdator man får med larmet, då på natten om någon gör inbrott då så börjar den o pippa, o man ser vilken dörr eler fönster som är uppbrytet i bilen
Jag har en liten pippande larmdosa...men när den börja spela så får jag bråttom till brandstationen...
ja men den är väl ändå pipande och inte pippande?