Highburgs e36 tråd lägs ner.!!
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Tack alla för erat stöd
Nu är ja less på allt det jävla skit som ja råkar ut för så nu kommer jag bygga en ny motor..jag kommer att använda mig av den nya packningen
Hämtar ett block imron som skall borras till och börja med..Sen ska det gås igenom allt eftersom ja plockar ihop den..
MEN IMORN BLIR DET EN SEMESTER DAG PÅ VEIDEC
Med bla holm med bröder med kärringar 

Nu är ja less på allt det jävla skit som ja råkar ut för så nu kommer jag bygga en ny motor..jag kommer att använda mig av den nya packningen

Hämtar ett block imron som skall borras till och börja med..Sen ska det gås igenom allt eftersom ja plockar ihop den..
MEN IMORN BLIR DET EN SEMESTER DAG PÅ VEIDEC

Thomas Högberg
070 60 555 92
070 60 555 92
Jasså? vad blir det för motor då? samma lika fast annan setup eller? kanske lite mer än 2.5L? =)Highburg wrote:funkar och funkar ja det går ju att starta den i alla fall![]()
Men nu blir det en ny motorvar och hämtade ett nytt block idag som ska skickas på borrning
![]()
ja det vart ju lite fel mitt samtal som ja ringde men träffade ju lite rätt att det var en ppfare i alla fall
Jo det var lite lustigt att du hamna hos en annan PPFare. fast iof, det var ju på ppf du hitta nummret

Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Händer inget med min bil för tillfälligt blir att ta itu med den när holmens bil är klar
Men ja måste lägga upp en bild på 02an jag tog innan den försvann från gården

Har i alla fall varit och köpt mig 2 bra att ha saker
EJ installerat än då ja inte vet riktigt vart dom ska stå

Men ja måste lägga upp en bild på 02an jag tog innan den försvann från gården

Har i alla fall varit och köpt mig 2 bra att ha saker

EJ installerat än då ja inte vet riktigt vart dom ska stå

Thomas Högberg
070 60 555 92
070 60 555 92
-
Ja stackars jäkla Chrysler vad den mådde dåligt den dan, och vad jag var stressad
Du får komma och kolla in den. Snart är 325an ur garaget, så snart bara M3an och 02an som står där och myser.
Måste va bra skönt med egna maskiner!
PMa vad du vill ha för att skifta däck åt en om du vill göra sånt. Betalar hellre dig än surgubbarna inne i stan

Du får komma och kolla in den. Snart är 325an ur garaget, så snart bara M3an och 02an som står där och myser.
Måste va bra skönt med egna maskiner!
PMa vad du vill ha för att skifta däck åt en om du vill göra sånt. Betalar hellre dig än surgubbarna inne i stan

Thorbjörn Nilsson
ILiveToRide@gmail.com
ILiveToRide@gmail.com
Hjälparmen trycker ner däcksidan så du slippoer bräckjärnet..
Lars 0708-520373
E34 M5 Touring
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=20859" onclick="window.open(this.href);return false;
E34 M5 Touring
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=20859" onclick="window.open(this.href);return false;