Är bra intresserad av hur det ser ut.. Då jag tog fram alla produkter åt dig.
Har snackat med lackaren som sålde färgen åt dig idag.
Hans spekulation är att antingen har det blandats fel. Det har hänt honom några fåtal gånger att det blivit helskumt. Men då brukar han polera det.
Men frågan är ju också exakt vad du hade förväntat dig också .
Alternativen är ju polering i förstahand. Blir det inte som du tänkt dig då heller blire våtslipa ner klarlacken och lägga på ett nytt lager. Då skall det bli "bra".
Nox wrote:Är bra intresserad av hur det ser ut.. Då jag tog fram alla produkter åt dig.
Har snackat med lackaren som sålde färgen åt dig idag.
Hans spekulation är att antingen har det blandats fel. Det har hänt honom några fåtal gånger att det blivit helskumt. Men då brukar han polera det.
Men frågan är ju också exakt vad du hade förväntat dig också .
Alternativen är ju polering i förstahand. Blir det inte som du tänkt dig då heller blire våtslipa ner klarlacken och lägga på ett nytt lager. Då skall det bli "bra".
Är så som du säger som jag hade tänkt försöka med.
Alt. 1 att polera, fortfarande inte bra så blir det och våtslipa sen ny klarlack.
Tysken wrote:Se där ja! Blir ju stil på gammbilen. Känner inte igen den längre, kanske är ett bra betyg
Haha jorå det börjar bli stil på grejerna.. Men mycket småskit kvar som jag stör mig på men det kommer i vinter.. Då tänkte jag byta alla bussningar och sånt tråkigt...
Sparar ju ihop pengar till ett kompressorkit så ska hitta ner under huven så småning om.. Om planerna inte ändras vilket dom gör konstant tycker jag haha