tackar för alla kommentarer. ang stolarna så lär dom åka tillbaka tyvär men ska i ett par gråa m-tech stolar så de får duga. alla kan ju inte ha sådan lyx som skinn. mvh jocke
Japp den blir riktigt nice, tyvärr har lackeraren dragit sig ur utan att lacka klart bilen så nu letar vi efter någon som kan lacka resterande delar fort som fan innan sommaren är slut .
så vet ni någon som är duktig och som kan tänkas göra det mer eller mindre omgående så är vi öppna för förslag....
Snart är det inte en mutter som inte är bytt på bilen, lilleman är noga som få
När kommer du till halmstad å gasar med din då Gustaf????
ja börjar ju iaf likna en bil gustav du ska få åka med o glida i stan sen==)..men som brossan skrev så har de ju strulat till sig en del. och de där med att alla muttrar är bytta lita inte på han undra vem de är som har en bil som har allt...hm nämner inga namn==) men visst börjar ju närma sig den finschen man vill ha nu iaf. mvh jocke
man skulle bo mer söder ut verkar de som,, närmare bestämt halmstad och råka ställa nån av mina buskisar vid erat garage så kanske ni inte kunde hålla fingrarna i styr och fixa till sånt som gör ont i ögat hehe
E30Anders wrote:Japp den blir riktigt nice, tyvärr har lackeraren dragit sig ur utan att lacka klart bilen så nu letar vi efter någon som kan lacka resterande delar fort som fan innan sommaren är slut .
så vet ni någon som är duktig och som kan tänkas göra det mer eller mindre omgående så är vi öppna för förslag....
Snart är det inte en mutter som inte är bytt på bilen, lilleman är noga som få
När kommer du till halmstad å gasar med din då Gustaf????
Mvh/ Anders
Ja du Anders, e ju i Halmstad lite titt som tätt men har ju en konstig dragning till spriten då man kommer ner till kusten Men snart måste jag komma ner med bilen och gasa lite med er pöjkar!!!
Audi a4 2,5tdi quattro -01
Min BMW gjorde:
10.7 @ 206 km/h, 60fot 1.64 på Mantorp 2009