söker desperat efter delar till Cagiva wmx 125 85-89 allt av intresse,hela hojar eller rep objekt,bra tips belönas!
Mvh Christer
Cagiva 125 wmx
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Cagiva 125 wmx
reparerar alla slags motorcross motorer 2t+4t renoverar även stötdämpare fram&bak men endast kyb&showa bygger även om för din vikt och åkstil.0707 596983 Christer karlsson
Har haft en Cagiva VMX 500, och jag letade också som en galning efter lite delar, men jag kan tyvärr inte hjälpa dig, för de verkar vara smått omöjligt att få tag på.
Har för mig att en av dom tidigare ägarna till den jag hade, hade pratat med Cagiva och delar till dessa hojar tillverkas nog inte länge
Lycka till med sökandet.
Har för mig att en av dom tidigare ägarna till den jag hade, hade pratat med Cagiva och delar till dessa hojar tillverkas nog inte länge
Lycka till med sökandet.
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
Hej
Det låter bra,det gick ju åt lite kolvar när man körde med dessa cyklar,och dom var inte billiga,så cp ligger nog bra till prismässigt verkar vara svårt att få tag på dessa cyklar,skulle aldrig sålt min tävlingshoj
Det låter bra,det gick ju åt lite kolvar när man körde med dessa cyklar,och dom var inte billiga,så cp ligger nog bra till prismässigt verkar vara svårt att få tag på dessa cyklar,skulle aldrig sålt min tävlingshoj
reparerar alla slags motorcross motorer 2t+4t renoverar även stötdämpare fram&bak men endast kyb&showa bygger även om för din vikt och åkstil.0707 596983 Christer karlsson
När jag praoade för nån vecka sen så skulle hans om jag praoade hos beställa en uppsättning kolvar till en cosworth motor och Jocke på Vm hade gjort en ritning som till och med jag förstod, men ändå fattade jänkarn inte nånting och dom höll på hela veckan jag vara där med att att maila fram och tillbaka, så jag blev lite nyfiken nu om ni har haft liknande problem?Bäckis wrote:En kolv låter vi CP pistons tillverka om det är så...
BMW über alles.