Låt mej yttligare förklara lite, så du förstår mej bättre eftersom du kom in i diskutionen nu..Magnaten wrote:Drullen wrote:Ursäkta.. Att ja inte var ordagran, rockfestival da.. De e som flogging molly var på SRF iår.. Dem har inte där och göra, precis som ja inte tycker att Dead by april har och göra på rockweekend.. Got my point ?ramberg wrote: Metalfestival?
Då är det några som verkligen inte platsar in på den festivalen!
Eller var det vice versa med tanke på namnet rockweekend?
tycker du är lite fel ute, alla metalskallar är inte lika inrutade som dej.
flogging molly funkar ju på den sorts festival som SRF är.
jag vet dessvärre en del dödsmetallare som tycker D by A är okej.
omväxling förnöjer helt klart
Jag har vatt väldigt inrutad vad de gäller musik i mina dagar, mellan ja var 15 te ja fyllde 23-24 lyssnade ja bara på black/death metal i dem tyngsta graderna...
Blev mer och mer vanlig rock n roll som ja själv kalla de, motorhead etc.. Men black/deathen ligger ju varmt om hjärtat än i dag må ja säg.. Men nu te saken, Volbeat kom ut -05 och då hörde ja dem första gången och har vatt fast i dem sen dess, helt klart en god blandning på olika musikstilar i ett.. Ett band som sticker ut och inte drar med i de "nya" som dead by april & takida och allt vad dem nu heter... Popmusik som sagt i mina öron

Andra band/grupper
Johnny cash, Highwaymen, Elvis, Eddie Medusa.. Go getters & en hel del annan rockbilly musik sprudlar i mina högtalare här himma & i bilen, kalla du det inrutat ?? Får göra några smile också så du inte tror ja hänger läpp