Skumt fel med lyserna + backspeglar. Bilder
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Christian.N
Skumt fel med lyserna + backspeglar. Bilder
Får inte riktigt mina lysen och fungera trots att allt funkade innan motorn plockades ut men inte nu efteråt.
Alla lampor är hela och fungerar.
Är bara parkering som funkar.
På halvljuskontakten så får jag 10.4 volt med parkering på och med halv på. Men kopplar jag in lampan så lyser den ändå inte.
Är iof nån kontakt samt en samling jordpunkter som inte sitter men det borde funka ändå... Testade med jordkablarna jordade och ingen skillnad.. Ska mäta och kolla på min andra E34 imorgon och se om det är nåt man kan komma fram till.
Sen mina backspeglar, dom är varma!!! Ska värmen vara på där fast bakrutevärmaren inte är på? (har kabelbrott i bakluckan om det kan vara nån anledning)
Mvh
Alla lampor är hela och fungerar.
Är bara parkering som funkar.
På halvljuskontakten så får jag 10.4 volt med parkering på och med halv på. Men kopplar jag in lampan så lyser den ändå inte.
Är iof nån kontakt samt en samling jordpunkter som inte sitter men det borde funka ändå... Testade med jordkablarna jordade och ingen skillnad.. Ska mäta och kolla på min andra E34 imorgon och se om det är nåt man kan komma fram till.
Sen mina backspeglar, dom är varma!!! Ska värmen vara på där fast bakrutevärmaren inte är på? (har kabelbrott i bakluckan om det kan vara nån anledning)
Mvh
Last edited by Christian.N on 03 Jul 2009, 11:43, edited 1 time in total.
Enköping, 073-3104393
förstod inte riktigt vad du menade , men normalt i 90 % av fallen om inte lampan är trasig så är det jordfel. att det har ärjat eller något sånt.
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
- Christian.N
- Christian.N
- Christian.N
RoDe wrote:får fram att det är någon typ av sensor som ska sitta på passagerarsidans luftintag i fronten .
Okej, då trodde jag rätt alltså
Får man fråga vart du fick tag i den informationen? Sökte på google och då fick jag fram 3 utländska sidor som jag inte förstod ett smack av.
Mvh
Enköping, 073-3104393
- Christian.N
- Christian.N