åt hel..... tyvärr, fick inte i 2an.. men de kommer flera gånger.. e full gång på smida nya planer inför nästa år.. bara försöka bli av me denna bil så man kan bygga på riktigt
Roobin wrote:åt hel..... tyvärr, fick inte i 2an.. men de kommer flera gånger.. e full gång på smida nya planer inför nästa år.. bara försöka bli av me denna bil så man kan bygga på riktigt
Ohfan, och med "bygga riktigt" hoppas jag att du fortfarande är inne på beeemer ? ;D
Roobin wrote:åt hel..... tyvärr, fick inte i 2an.. men de kommer flera gånger.. e full gång på smida nya planer inför nästa år.. bara försöka bli av me denna bil så man kan bygga på riktigt
Ohfan, och med "bygga riktigt" hoppas jag att du fortfarande är inne på beeemer ? ;D
tyckte de va tråkigt att ingen meddela om vad som hände där nere.. dom som hade kört några repor rulla förbi oss flera gånger där uppe o så fanns de ingen där uppe som sa nåt.
sen att man inte line in bilarna då de va olja på vägen där nere vilket vi inte fick veta.. blev lite knas med mina följebilar där nere...
sak samma.. kommer säkert på nästa för att bevisa att jag hade fel ska du se
sen haft samma problem hela tiden att jag inte får line in hela vägen tillbaka.. hänt under VH samt detta evenemang nu.. börjar bli lagom grinig på de åtminstonde.. men de blir nog bättre
Jaha okej surt, matte och dom sa det också att det va lite dåligt med info till förarna där upp men det ska förbättras till nästa gång så jag hoppas du kommer och kör nästa du får fixa crew som hjälper dig backa tillbaks rätt haha