tändproblem
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
tändproblem
en här nära var jag bor så har tändproblem men det är mera jag som undrar nu vilka tändsystem man kan lägga till med ett originalt cdi styrsystem och är ju ej med strömfördelare...är gnistproblem för honom vid belastning
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
Tjena Fido!
Tyvärr har jag inget svar på din/dina frågor.
Jag vill börja med att säga: -Jag skriver inte detta för att hacka på dig, utan för att jag vill hjälpa dig.
Jag vet att du kommer från Finland, och att ni skriver lite annolunda där...
Men snälla, försök att göra lite avbrott i dina texter.
Med tex pungt och kommatecken. Tänk dig att du pratar och där du tar nytt andetag, där sätter du en pungt eller ett kommatecken.
Själv är verkligen inget geni på var sig stavning eller gramatik, men försöker skriva så andra lätt ska förstå.
MVH. /Bonje
Tyvärr har jag inget svar på din/dina frågor.
Jag vill börja med att säga: -Jag skriver inte detta för att hacka på dig, utan för att jag vill hjälpa dig.
Jag vet att du kommer från Finland, och att ni skriver lite annolunda där...
Men snälla, försök att göra lite avbrott i dina texter.
Med tex pungt och kommatecken. Tänk dig att du pratar och där du tar nytt andetag, där sätter du en pungt eller ett kommatecken.
Själv är verkligen inget geni på var sig stavning eller gramatik, men försöker skriva så andra lätt ska förstå.
MVH. /Bonje
Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Projekttråd: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... 18is+turbo
Projekttråd: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... 18is+turbo
Tycker det är lite Cp stil, och hålla på och rätta folk så där!
Tänk om nån som har läs och skriv svårigheter.
Förstår du inte så behöver du faktiskt inte svara.
Tror faktiskt inte att Fido är 12 år och behöver bli tillrättavisad utav dej.
/Med vänliga hälsningar Jonas
Team MolotovRacing
[Prezident]
[Prezident]
Bäckis wrote:Nog tjaftsat här nu. Alla får ha sina åsikter, men det känns som det h¨ller på att spåra ur.
Fido: Vad har han för tändsystem nu? Vad för bil?
det är en nissan 200sx och det är original tändsystem...jag vet flera som har haft samma problem så jag tänkte vilket system man kunde bruka som passar ihop med original styrsystem osv har du nåt förslag?
Mvh Christoffer
david__ wrote:gillar fido stilen.. ska nog oxå sluta me punkt o annat
gooo fido
jag skriver bara som jag är vaan att skriva men de e juh klart att det kan bli problem för er att förstå men likadant då jag läser norska ibland får jag läsa flera gånger för att förstå men det kvittar för min del har ju inte bråttom nånstans okej nu diskuterar vi det som det var tal om
Mvh Christoffer
BmW[RsR] wrote:Tycker det är lite Cp stil, och hålla på och rätta folk så där!
näääj inte riktit 12 år börjar vara en stund sedan
Mvh Christoffer
- Bmwandreas
- Moderator