M3 E36 dämpare?

Här diskuteras chassie och övriga bilen, ej motor.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren

Post Reply
mbma

M3 E36 dämpare?

Post by mbma »

hejsan, skulle bara höra ifall någon hade en bild på e36 orginal och e36m3 dämpare så man ser skillnad på vilka som är vilka. eller finns de något lätt som man ska kolla efter så man ser det ändå?
mbma

Post by mbma »

ingen som vet?
Muxxor

Post by Muxxor »

Det skiljer på topplagringarna har jag för mig. har en uppsättning dämpare+fjädrar från min m3a till salu. med topplagringar. Fjädrarna bak är dock inte kvar längre.
mbma

Post by mbma »

okej, nej inget jag behöver men ska iväg kolla bil och ska tydligen vara mdämpare så tänkte kolla så de verkligen var det också. ingen mer som kan posta en bild eller något så en amatör som jag ser skillnad? hehe
RoDe

Post by RoDe »

mbma wrote:okej, nej inget jag behöver men ska iväg kolla bil och ska tydligen vara mdämpare så tänkte kolla så de verkligen var det också. ingen mer som kan posta en bild eller något så en amatör som jag ser skillnad? hehe
skillnad på m3 dämpare och m-chassi dämpare.
The Lower Class
mbma

Post by mbma »

jag vet missade 3an det ska vara m3 dämpare. men jag vet inte hur jag ska se skillnad. ingen som har bilder eller något så jag ser skillnad på dom lite smidigt?
Post Reply