Tackar! Var en riktigt kul helg! Man fick ju till personbästa som alla andra ålänningar blev 10.68s-229km/t och 60 fot på 1,79. Skulle de inte varit för att jag måsta lägga i 5an pga lite för låg utväxling så tror jag en lite lägre 10a inte hade varit något problem! kunde gärna ha blivit lite flera repor bara, var lite väl länge emellan. 6 repor på 2dagar är ju inte så mycket Förutom en drivaxel som gick rätt av på mitten så gick bilen riktigt bra! Tack Ivars för knutarna!!
mvh
inga problem vore bra om du fixade knutar till mig till nästa kjula, man vet aldrig när det är race igen och kombin är redo
ja får väl ta och gratulera jag med då.. ni hade tur med vädret.. skulle de inte ha varit för att man sitter på den här viking pråmen sku man varit där och hejja..
kanske ja skulle köpa m5 klump av dej då om du köper ny..
BMWM20 wrote:ja får väl ta och gratulera jag med då.. ni hade tur med vädret.. skulle de inte ha varit för att man sitter på den här viking pråmen sku man varit där och hejja..
kanske ja skulle köpa m5 klump av dej då om du köper ny..
tackar!
Jo du kan få köpa min om jag hittar någon annan! Håller på söker lite nu.. någon som har en kanske?
Fick hem ett par nya däck här om dan. 265/35-18"
Dom brukar ju kunna gå åt
Fick jag hem tullbeslutet idag. ujuj.. 2700€ ska man hosta upp nu så de lär bli tomt i kassan nu ett tag framöver
En bild på däcken:
Konny wrote:Fick hem ett par nya däck här om dan. 265/35-18" Dom brukar ju kunna gå åt Fick jag hem tullbeslutet idag. ujuj.. 2700€ ska man hosta upp nu så de lär bli tomt i kassan nu ett tag framöver En bild på däcken:
1800€ betala jag på 325 e36an 2006.. tror simon betala 9000€ på sin gula m3-95 2005.. uhhhh jäla tull o skatt.. fast du har ju godkända turbo papper
Japp 2700€ i tull eftersom jag importera bilen från sverige till åland (Finland). Är ju för och nackdelar med allt. Fördelen efter att man tullat in den hit till åland så kan man få allt godkänt med turbo och allt som Adde skrev. och de är fixat redan