Det började med att polarn börja bygga jag vart med sugen så jag åkte och köpte en e30 med turbo liten gt17 bara men var rolig för det

Börnade och lekte med den i 2 dar tror jag det var sen sköt jag toppackningen, då skulle jag börja bygga nu motor och börja köpa delar plocka ihop allt runt motorn osv men sen sket jag i det pga av det skulle inte hålla anade jag.. så jag sålde av allting!
Så nu tänkte jag att nu bygger jag ett monster istället

Så jag började fundera på hur jag skulle komma ner under 1000kg.. Kom fram till att fram med kapen rensa så mycket som möjligt och glasfiber!
Sen motorn har jag inte bestämmt om det blir m20 eller m50.. Dock har jag en schwitzer s3 ligger hemma på hyllan som ska dit iaf

Så det som jag har gjort nu är att rensat hela bilen kapat ur allt onödigt , slet bort hela panelen , värmepaket och allting.. så blir det en liten aluplåt som panel med mätarna och massa brytare på den är klar ska fixxa bild så fort jag kan! Sen kapa jag ur bakskärmarna och provmontera evo bakskärmarna , har satt dit min m3vinge osv..
Ska montera glasfibertak med och börja svetsa buren så fort jag bytt tak så jag får bort grejerna från takluckan så jag får upp den som den ska sitta!
Lite delar jag har hemma = evo bakskärmar , evo front , m3 vinge , schwitzer s3 turbo, 60mm hks wg , aem dryflow filter , färdig byggd panel , fullbur och grejer

jag kommer lägga upp lite bilder i helgen från början tills nu sen kommer jag uppdatera här så fort jag gör nått

[/b]