Highburgs Bmw 1602 -68 Såld
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Såhär ligger det till nu...Prövade att svetsa toppen på plats vid holmens vertygsmakeri men det gick åt helvete men det var ju värt ett sista försök..
Nu skiter jag i detta och kommer att sälja alla trim turbo prylar från denna bil.. Det är fan inte meningen att den ska gå med denna motor..
MITT TÅLAMOD ÄR NU SLUT..
Bilen kommer att förbli kvar kommer att sätta i nån rolig orginal spis och åka in oc besikta den..Nån Sexa i alla fall..
Tänkte fixa till den lite också och jag kommer att troligtvis att köpa en race bil i höst eller nåt annat kul..
Tack alla som varit med och hjälpt till på alla vis..
Fixar lite bilder imorn från veckans bravader..
Finns med i säljes..
God natt
Nu skiter jag i detta och kommer att sälja alla trim turbo prylar från denna bil.. Det är fan inte meningen att den ska gå med denna motor..
MITT TÅLAMOD ÄR NU SLUT..
Bilen kommer att förbli kvar kommer att sätta i nån rolig orginal spis och åka in oc besikta den..Nån Sexa i alla fall..
Tänkte fixa till den lite också och jag kommer att troligtvis att köpa en race bil i höst eller nåt annat kul..
Tack alla som varit med och hjälpt till på alla vis..
Fixar lite bilder imorn från veckans bravader..
Finns med i säljes..
God natt
Thomas Högberg
070 60 555 92
070 60 555 92
jag säger som homer simpson. "det är aldrig för sent att ge upp".
jag hade gett upp för ett år sen om jag varit i dina brallor. väldigt synd då man föllt denna bilen på annonser och nätet några år. och den är ball.
nu knske jag vrider om kniven lite. men om bilen i sig helt tom blir till salu så kan jag mycket väl va intresserad. för den är väl tidigare än -75?
jag hade gett upp för ett år sen om jag varit i dina brallor. väldigt synd då man föllt denna bilen på annonser och nätet några år. och den är ball.
nu knske jag vrider om kniven lite. men om bilen i sig helt tom blir till salu så kan jag mycket väl va intresserad. för den är väl tidigare än -75?
Läste i säljestråden att du säljer av, synd att du väljer att sälja undan allt.. denna bil e ball & motorn e så jävla rå du kunde ställt den åt sidan ett tag och hämtat nya motivation, tråkigt detta..
ps: skulle du behöva två fälgar likadana som du har på, så har ja de liggandes om du behöver ett par och speka me
ps: skulle du behöva två fälgar likadana som du har på, så har ja de liggandes om du behöver ett par och speka me
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Japp så ligger det till ja har nsålt undan hälften nu av alla prylar redan..
Som sagt bilen blir kvar som jag känner nu..Nåt speciellt med den bilen och det är den enda anledningen att jag haft det tålamodet som jag haft..
Ja bullen den är tidigare än 75 det är en 68 med JÄVLIGT FIN FINA paapper på den som utbytt motor, fullbur två sitsig och bara att sätta turbo på den och besikta
JA bra att veta angående fäljarna
Mvh
Som sagt bilen blir kvar som jag känner nu..Nåt speciellt med den bilen och det är den enda anledningen att jag haft det tålamodet som jag haft..
Ja bullen den är tidigare än 75 det är en 68 med JÄVLIGT FIN FINA paapper på den som utbytt motor, fullbur två sitsig och bara att sätta turbo på den och besikta
JA bra att veta angående fäljarna
Mvh
Thomas Högberg
070 60 555 92
070 60 555 92
- silverryggen
upp med nytt projekt !
Eller ska du vila lite ? de går ju inte
Eller ska du vila lite ? de går ju inte
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Du kommer ju knappast sakna effekt i den nya iaf
Hade på känn att det var den men kopplade nu när jag kollade säljesannonser. Du får visa mer nån gång.
Och som jag sa, skönt att du fortsätter med "rätta" märket
Hade på känn att det var den men kopplade nu när jag kollade säljesannonser. Du får visa mer nån gång.
Och som jag sa, skönt att du fortsätter med "rätta" märket
Thorbjörn Nilsson
ILiveToRide@gmail.com
ILiveToRide@gmail.com