S38B36 som är renoverad av PPF med allt vad det innebär
är lite komphöjd till 10,5-1
omslipade kammar vet ej spec men det ska nog vara
samma som Bäckis körde i sin S14.
raceventiler 39mm insug och 33mm avgas med teflonbelagda ventilskaft
nya inner/ytterfjädrar samt CrMo reitainers
kommer att köra på E85 och installera ett Vipec v44
letar efter ett S38B38 grenrör efter det blir det nog 2x2,5tum
S38B36 som är renoverad av PPF med allt vad det innebär
är lite komphöjd till 10,5-1
omslipade kammar vet ej spec men det ska nog vara
samma som Bäckis körde i sin S14.
raceventiler 39mm insug och 33mm avgas med teflonbelagda ventilskaft
nya inner/ytterfjädrar samt CrMo reitainers
kommer att köra på E85 och installera ett Vipec v44
letar efter ett S38B38 grenrör efter det blir det nog 2x2,5tum
Trevligt, trevligt!!
Ska bli intressant att se hur den går! Kommer nog gå mkt fint!
den kommer nog bli en lagom gatbil att leka med synd bara att det tar sån tid att göra klar den.
Det blir bara 5-10 timmar i månaden man håller på med den, har jag en timme över på dagen så tar det ca 30 min till och från garaget bara så det känns lite meninglöst, åker dit när jag vet att jag kan vara där någon timme.
OT, vart har du köpt den där sektionen till höger på den här bilden?
svarta med transparenta lådor, den som man skulle gissa är till för skruv eller dyl.
Fredriktak wrote:OT, vart har du köpt den där sektionen till höger på den här bilden?
[ig]http://i281.photobucket.com/albums/kk239/longdahl/Bild033.jpg[/img]
svarta med transparenta lådor, den som man skulle gissa är till för skruv eller dyl.