Roobin wrote:....men e de så att jag blir av med denna o kommer bygga en bil i framtiden så ska jag se till o ha en buffert innan jag börjar bygga.....
Hah, vet precis hur de är jag med. Går bra mycket mer än vad man tror endå. Känner precis likadant, att man vill ha lite buffert till nästa bygge.
Hoppas du får vad du begär eller kommer ha roligt i sommar med bilen!
- Min portfolio http://kmdev.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Fick blodad tand efter VH inatt.. nyss hemkommen.. gick ändå helt okej för att man slira runt med 195 slicks när andra åkte både de ena o andra i storlek.. + att man kanske lite tur o sånt.. men ändå
Fick blodad tand efter VH inatt.. nyss hemkommen.. gick ändå helt okej för att man slira runt med 195 slicks när andra åkte både de ena o andra i storlek.. + att man kanske lite tur o sånt.. men ändå
upp till ppf igen o sen köpa slicks
Såg att du var ute men såg dig aldrig köra kul att det gick hyfsat iaf
Fick möta en 242 v8 med gas o grejer.. så han lekte rätt fint me mig hehe.. men fick problem med gasen när jag kom ikapp så hade man haft fetare sulor så man kommit iväg i starten bättre så hade man kanske kankse kankse vunnit med lite mer tur oxå
men va väl uppe vid hans bildörr typ när vi gick i mål..
gick fint.. problemet va att vi starta ifrån 50 km/h o han hade direkt från start.. men invänta han mitt ladd så va de inte mycket o prata om kan jag inte påstå som sagt hamna lite på efterkälke i början men sen så fick man jobba ikapp de bara