E30 327 evo turbo STULEN
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
var fick du sakerna flockade?
Undrar vem i skåne/malmö flockar till bra priser?
Jag vill nämligen flocka massa saker till Både Min M3 E30 och M3 GTn..
Re: var fick du sakerna flockade?
RafkoM3 wrote:Undrar vem i skåne/malmö flockar till bra priser?
Han som jag lämnade mitt till heter Stefan. Han bor och syslar med detta en bit utanför hässleholm. Hel bra kille. Han har nummret 0709482129
Re: var fick du sakerna flockade?
RafkoM3 wrote:Undrar vem i skåne/malmö flockar till bra priser?
precis vad jag undrade också, vad är det för priser på detta? pm:a gärna om du inte vill skriva i tråd.
Måste säga att detta var ett riktigt trevligt projekt, hoppas man får se den på gatorna i skåne sen när den e klar
Re: pent pent
bjørnm3 wrote:Meget pent bygg,meget imponert.Har noen spørsmål eg,hvilken type coilover har du og hvor store hjul har du??
Det är 17 tums. 10 tums bak. 8 fram.
Coilovers fick jag tag i ett set med begangnade jtcc öhlins dämpare. Som jag har fått renoverade och byggt fäste till. Sen är det H&R fjädrar 110nm fram 45nm bak.
ruggit snyggt allt.... se nu till att inte olja ner maskinutrymmet sen...=)
Vad har du nvänt när du "plastat" om din instrumentpanel, är på gång att göra detta oxå....och du har ju satt en standard för mig hehe
Vad har du nvänt när du "plastat" om din instrumentpanel, är på gång att göra detta oxå....och du har ju satt en standard för mig hehe
/ Christian Sundqvist Växjö
http://www.nukeperformance.com/
http://www.nukeperformance.com/
Tråkigt att jag satt en standard för dig. Blir ju bara ännu mer jobb då Men resultatet av min panel tyckte jag blev kanon. Ska bli kul och se hur du gör.
Nej man får hoppas allt är tätt annars får man ett mindre vansines utbrott.
Jag andvände mej av vanlig glasfiber väv. Härdplast. och typ ett material som är som sånt man stoppar ner blommer i, som är grönt. Fast samma färg var här inte på detta. Riktigt bra material att forma och hålla på med. Så tog jag bara och limade fast dom där bitarna med värmelim, putsa till dom, och gjöt över hella skiten. Blev kanon
Nej man får hoppas allt är tätt annars får man ett mindre vansines utbrott.
Jag andvände mej av vanlig glasfiber väv. Härdplast. och typ ett material som är som sånt man stoppar ner blommer i, som är grönt. Fast samma färg var här inte på detta. Riktigt bra material att forma och hålla på med. Så tog jag bara och limade fast dom där bitarna med värmelim, putsa till dom, och gjöt över hella skiten. Blev kanon
- Nicke Blom