Men du gör de med stil sen!!robbz wrote:fan man hade kunnat glida runt med en ferrari![]()
/mvh

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
haha jag hoppas det!BeEmVe wrote:Men du gör de med stil sen!!robbz wrote:fan man hade kunnat glida runt med en ferrari![]()
/mvh
tack, nobbes förtjänstklabbe.p wrote:Fina grejjor ni får gjorda! Bra jobbat i övrigt också
onödigt skulle jag aldrig säga att det är...Bäckis wrote:Snygg bit, men HELT onödig och överarbetad.
Nobbe hade kunnat gjort om gördeln i 3D och fräst den så hade kollisionen med bultarna varit borta, och sugröret går bra att svetsa om?
Vi kommer antagligen fräsa gördlar för att slippa jobbet som är vid monetring nu.
haha, vi vet ju inte vad den kommer lämna ännuNobbe wrote:aldrig att jag vågar spaka den där!
möjligtvis på pallbockar utan ladd-tryck!!
helt omöjligt att svetsa i orginal pumpenBäckis wrote:Snygg bit, men HELT onödig och överarbetad.
Nobbe hade kunnat gjort om gördeln i 3D och fräst den så hade kollisionen med bultarna varit borta, och sugröret går bra att svetsa om?
Vi kommer antagligen fräsa gördlar för att slippa jobbet som är vid monetring nu.
ok, då var jag inte helt ute och cyklade......Andy_b wrote:helt omöjligt att svetsa i orginal pumpenBäckis wrote:Snygg bit, men HELT onödig och överarbetad.
fräser till och blir ett grått skum