Har sökt på forumet men inte hittat nåt som hjälper mig.
Kylvattnet har kokat och skjutit en slang eller nåt vid vattenpaketet i kupen. Hur kommer man åt det? Vad behöver man ta bort och hur får man bort det?
inte orginal panel som sitter där längre.. vi kopplade förbi värmepaketet istället då ja inte har nåt behov av värme och ingen lust att få det där varma kylvattnet i knät nästa gång.
om du nu inte har det kvar varör frågar du ? öppningen iaf till paketet sitter mot rattstången när du väl kommit så långt.. och om du inte har orginal hur ser det ut då ?
antingen hoppas vi på någon smartare än mig på forumet eller lite grundligare förklaring
jag frågade för att få en förklaring bara.. vet ja hur man gör på orginal så vet man ju iaf vart man skulle kolla.. ska kolla vid ratt stången sen om ja ser några skador. kan ju vara bra och veta om man ska koppla i det igen nån gång.
okej ja då förstår jag... den sitter som sagt i mittkonsolen mot torpeden men anslutningarna e mot rattstången om jag inte minns fel har för mig att det finns två olika modeller på det,