Behöver bakspoiler! Förslag?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Behöver bakspoiler! Förslag?
Tjenare!
Köpte mig en 325:a förra veckan som saknade spoiler bak. Så nu tänkte ja ni skulle hjälpa mig att avgöra vilken bakspoiler som passar bäst. Vill INTE ha nå blaffigt me massa lufthål som fronten, det är bara snyggt fram. Men behöver nåt som ser bra ut med kjolarna som sitter.
såhär ser bilen ut nu:
Tänkte att denna kanske passar?
Men hör gärna från er vad ni tycker. Och ännu bättre om nån har nån att sälja lite halvbilligt så man kan få på en spoiler snart =)[/img]
Köpte mig en 325:a förra veckan som saknade spoiler bak. Så nu tänkte ja ni skulle hjälpa mig att avgöra vilken bakspoiler som passar bäst. Vill INTE ha nå blaffigt me massa lufthål som fronten, det är bara snyggt fram. Men behöver nåt som ser bra ut med kjolarna som sitter.
såhär ser bilen ut nu:
Tänkte att denna kanske passar?
Men hör gärna från er vad ni tycker. Och ännu bättre om nån har nån att sälja lite halvbilligt så man kan få på en spoiler snart =)[/img]
tycker helt klart att du ska köra med den du la upp själv.
Tror det är en Carzone bakkjol.
Enligt mig passar INTE m-tech II in över huvudtaget med tanke på sidokjolarnas form (som för övrigt passar ihop med carzones) samt att du har sidolister och "formen" av en list i fronten vilket mtech II kjolen inte har.
Hade det vart min bil hade jag antingen lackat den sk frontlisten svart eller lackat sidolisterna vita för att få det enhetligt.
Tror det är en Carzone bakkjol.
Enligt mig passar INTE m-tech II in över huvudtaget med tanke på sidokjolarnas form (som för övrigt passar ihop med carzones) samt att du har sidolister och "formen" av en list i fronten vilket mtech II kjolen inte har.
Hade det vart min bil hade jag antingen lackat den sk frontlisten svart eller lackat sidolisterna vita för att få det enhetligt.
Skärmvalsning....
Utrustning uthyres / valsning utföres.
Utrustning uthyres / valsning utföres.
E de gammla karossen? Isf den du länka eller mtech 1 om du får tag i en
///M
Full gas i varje fas!
Living my life sideways!
C. Lindqvist
+358445342429
Setsorized@hotmail.com
Full gas i varje fas!
Living my life sideways!
C. Lindqvist
+358445342429
Setsorized@hotmail.com
Jag köper mer en gärna metch 1 isf! har letat skiiit länge
///M
Full gas i varje fas!
Living my life sideways!
C. Lindqvist
+358445342429
Setsorized@hotmail.com
Full gas i varje fas!
Living my life sideways!
C. Lindqvist
+358445342429
Setsorized@hotmail.com
- Fredriktak
- Micke johansson
jag har en mtech 1 fast den är inte i super shick !
Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp