Hehe jo visst är den lite hård stången och kulan är tillverkad i rostfritt stål och själva handtaget är i aluminium.
Jag har förlängt delen under kulan med 20mm så nu ska det bli lite tätare lägen
Hehe jo visst är den lite hård stången och kulan är tillverkad i rostfritt stål och själva handtaget är i aluminium. Jag har förlängt delen under kulan med 20mm så nu ska det bli lite tätare lägen
Okej Du, riktigt snyggt chassie du håller på med !
Storås wrote:Har inget att tipsa om i chassieväg Men jag kanske kan komma o titta med händerna i fickorna någon gång, det är ju inte så långt till Fagersta..
Det kan du göra om du vill och jag kanske kan komma och kolla i ditt garage nån gång
Storås wrote:Har inget att tipsa om i chassieväg Men jag kanske kan komma o titta med händerna i fickorna någon gång, det är ju inte så långt till Fagersta..
Det kan du göra om du vill och jag kanske kan komma och kolla i ditt garage nån gång
Ja det får du väl, men nu är ju bilen komplett, så det finns ju inget spännande att kolla på, jag kan ju ta kärran till fagersta, och i samma veva hälsa på min morfar
Ja det får du väl, men nu är ju bilen komplett, så det finns ju inget spännande att kolla på, jag kan ju ta kärran till fagersta, och i samma veva hälsa på min morfar