Min tråd ang. toppen... ??

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Locked
Apoptygma

Min tråd ang. toppen... ??

Post by Apoptygma »

Hej,

Kanske är det jag som inte är vaken ännu men jag kan ej finna tråden jag startade i offtopic gällande min trimtopp. Någon annan som sett den tråden?

/Apop
/Apoptygma

Kärrorna:
BMW 325 -88 (projektbilen)
BMW M3 GT -95 (ögonstenen)
Henka.

Post by Henka. »

Nog någon av moderatorerna som tagit bort den då...
Henrik Back
Apoptygma

Post by Apoptygma »

Varför då isf? Fanns ingen anledning att ta bort den, den bröt inte mot något vad jag vet.
/Apoptygma

Kärrorna:
Urban

Post by Urban »

Trådar verkar tas bort ifall vissa inte gillar dem... Undra om det inte är ett brott mot yttrandefriheten att göra så???
FoX

Post by FoX »

så här får det ju inte gå till.. :evil: ... Vi trode det bara förekom på autopower

klämm iväg ett mail till bäckis eller andereas... fråga... ja eller om de kanske svarar här.
/Fredrik Strengbohm
WWW.E30.SE

0703252017
Eskilstuna
Apoptygma

Post by Apoptygma »

Urban:
Konstigt att ta bort en tråd för att man inte gillar den om det nu är vad som hänt. Tråden handlade ju om en trimtopp i excellent skick som skall säljas och jag efterfrågade då kommentarer på denna för att på så vis kunna visa att toppen är helt i kanonskick.

Sedan efter att FOX svarat så försvann hela tråden (om den inte ligger o gömmer sig någonstans).

Detta kan väl inte störa någon tycker jag, eller? *fundersam*

FOX:
Ja, Bäckis eller Andreas kanske vet, hoppas att någon av dem svarar här...
Apoptygma

Post by Apoptygma »

Ingen verka veta var tråden tagit vägen... Konstigt!

Jaja... Ingen "big deal" egentligen men tråkigt....
/Apoptygma

Kärrorna:
Butchermardin

Post by Butchermardin »

Tror att det är så här det ligger till! Att ett företags egna forum kan aldrig ses som en demokrati, moderatorerna gör givetvis precis vad de själva känner för :!:

Har ju ingen aning om det är någon utav dem som har tagit bort tråden, men de har i högsta grad rätt att göra det som med vilken annan tråd som helst! :wink:
Mvh Martin Söderlind
Apoptygma

Post by Apoptygma »

Butchermardin:

Helt okej för mig att det är så! Moderatorer är ju till för att hålla ordning o städa!

Men det vore ju bra om man fick reda på varför tråden försvann då den vad jag vet inte bröt mot några regler. Min topp som skall säljas och jag frågar föregående ägare om han har lust att bekräfta skicket på denna toppen!

Inget konstigt med detta vad jag ser! Eller?

Om den bröt mot något så är det ju bra om jag får reda på vad felet var så slipper jag skriva en ny tråd och "bryta" mot denna regel igen. :)
PLain_Jane

Post by PLain_Jane »

Moderatorerna kanske tyckte att du bredde ut dig i onödan, det finns ju faktiskt en köp/sälj-del. Det tycker i alla fall jag.

Är folk intresserade av din topp så kommer de väl och kikar på den utan att du krånglar med en massa onödiga skryttrådar om hur suverän just din supertopp är.
Bäckis
Admin

Post by Bäckis »

Jag tyckte helt enkelt att den var totalt onödig och faktist rätt konstig.

Efterssom vi är envåldshärskare så gör vi exakt som vi vill, inget mer med det.

Mvh
Locked