Dom höll han svetsa alldrig om efter det.Highburg wrote:Markus...Höll topparna bra efter han svetstat domEller gick det ett tag och så fick han göra om det??
Highburgs Bmw 1602 -68 Såld
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Tack
Fan vad sur man blir...
Talade igår med en kille igår som hade en topp..Kom överrens om pris och att vi skulle mötas upp på ett ställe..Sedan försöker man få tag på han för att bestämma tid..Då svarar han inte..Om han ångrat sig eller sålt den till någon annan så kan man väll svara och säga det..Blir så jävla irreterad på sånt här..Nu hade man ju planerat att åka en bit idag och hämta den men icke... Ringt hela dagen...Idioter..
Verkar sig som jag fått tag på en annan topp nu i alla fall..men men..

Fan vad sur man blir...
Talade igår med en kille igår som hade en topp..Kom överrens om pris och att vi skulle mötas upp på ett ställe..Sedan försöker man få tag på han för att bestämma tid..Då svarar han inte..Om han ångrat sig eller sålt den till någon annan så kan man väll svara och säga det..Blir så jävla irreterad på sånt här..Nu hade man ju planerat att åka en bit idag och hämta den men icke... Ringt hela dagen...Idioter..
Verkar sig som jag fått tag på en annan topp nu i alla fall..men men..
Thomas Högberg
070 60 555 92
070 60 555 92
Så efter mycke krångel ocht letandet så hittade jag tillslut på en topp..Kommer nog i slutet av veckan..
.Helt otroligt vilka oseriösa människor det finns alltså..
Jag har ringt, smsa, bestämt pris, gjort upp mötesplats..Ringt och tjata och vänta..Ne fy fan..Och så har dom inte svarat och inte kommit..
Fattar inte folk som skall sälja saker kan vara så jävla oseriösa..
Tack Kartungen snabb och smidig affär..
Mvh

Fattar inte folk som skall sälja saker kan vara så jävla oseriösa..

Tack Kartungen snabb och smidig affär..

Mvh
Thomas Högberg
070 60 555 92
070 60 555 92
Vad bra att din topp var hel..
Sälj den till mig...
Innan Kartungen skickade min topp idag så gjorde han ett spricktest på den och det visade sig att den var kass.
.Så är det nån som har en topp till övers så hör av er....
Ser mörkt ut till sommaren nu..Har bromsning om 3,5 vecka

Innan Kartungen skickade min topp idag så gjorde han ett spricktest på den och det visade sig att den var kass.

Ser mörkt ut till sommaren nu..Har bromsning om 3,5 vecka

Thomas Högberg
070 60 555 92
070 60 555 92