Resgard - BMW e30 335iM Turbo (695WHP 950Nm) Ny film!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
nu ska du inte vara så kaxig p3kka lider med dig rerre;) fast jag har en god nyhet åt dig nu iallfall! har svarvat klart växellådskuddarna nu åt dig motorkuddarna blir klar på lunchrasten blev sent igår i garaget, och plus att jag fan i mig glömde och lämna gasen åt dig! men jag kommer idag med den eller så kan du väl titta förbi en sväng och snacka lite skit
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Cruelty wrote:nu ska du inte vara så kaxig p3kka lider med dig rerre;) fast jag har en god nyhet åt dig nu iallfall! har svarvat klart växellådskuddarna nu åt dig motorkuddarna blir klar på lunchrasten blev sent igår i garaget, och plus att jag fan i mig glömde och lämna gasen åt dig! men jag kommer idag med den eller så kan du väl titta förbi en sväng och snacka lite skit
Låter bra de Danne! Kunde väl ge mig fan på att du glömde Men de gör inget, låg i sängen å käkade massa snask å glodde på TV'n igår!
Gasar tills det rasar!
Bygger 335iM Turbo
Bygger 335iM Turbo
Resgard wrote:Cruelty wrote:nu ska du inte vara så kaxig p3kka lider med dig rerre;) fast jag har en god nyhet åt dig nu iallfall! har svarvat klart växellådskuddarna nu åt dig motorkuddarna blir klar på lunchrasten blev sent igår i garaget, och plus att jag fan i mig glömde och lämna gasen åt dig! men jag kommer idag med den eller så kan du väl titta förbi en sväng och snacka lite skit
Låter bra de Danne! Kunde väl ge mig fan på att du glömde Men de gör inget, låg i sängen å käkade massa snask å glodde på TV'n igår!
ahahhaha det gjorde du rätt i mcdonaldsmannen känns som jag har sjukt många saker i huvudet nu! samt att jag försöker och sluta snusa samtidigt! men nu är motorkuddarna klara oxå iallfall!
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Va ute en stund nu ikväll och kapade av dom krockskadade balkarna, skruvade isär spjällen så ja kan göra rent dem ordentligt, tog bort pinnbultarna på insugssidan av toppen. Hängde även upp bakvagnsbalken, tänkte kolla om man får upp tanken när den sitter där?
Får tacka så mycket Cruelty!
Här sitter sköldarna som dom ska iaf
Får tacka så mycket Cruelty!
Här sitter sköldarna som dom ska iaf
Gasar tills det rasar!
Bygger 335iM Turbo
Bygger 335iM Turbo
flexbert wrote:Resgard wrote:Hängde även upp bakvagnsbalken, tänkte kolla om man får upp tanken när den sitter där?
Jag bytte tank på min e30 -85a med bakvagn på plats
gick bra för mig med
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;