bmw_fredde wrote:hmm jag har för mig att jag portade upp grenröret du köpte av mig till m3 storlek! så du kanske skulle provmontera det
klart som fan man är sugen på turbo men det är fan så trångt! det grenröret finns inte en möjlighet att det går dit, då får jag nog ta bort höger framhjul om jag har bilen kvar ett par år så blir det garanterat turbo istället men ekonomin just nu räcker typ till att tanka bilen en skvätt ibland
Fear This wrote:hehe du får klämma in en nätt liten snäcka undertill i vinter
jag vill ju ha en stor som alla andra
den här vintern blir det nog inte mycket gjort, finns varken tid eller pengar, håller på att renovera badrum nu, sen ser det ut som fan i trädgården, garaget skall byggas klart m.m. men nån gång ska den få den kärlek den förtjänar!
nej det blir bara 2,5 m i takhöjd men farsan har lastbilsverkstad med 2-pelarlyft, smörjgrop o.s.v. så här ska bara z3:an stå å vila sig. e36:an som jag bygger på får inte komma hem förrän den är klar
jo man är ju lite bortskämd med sådana förmåner, skulle bli jävligt dyrt om man blev tvungen att köpa alla verktyg, maskiner m.m. som man har tillgång till nu. garaget blir nog fint när det blir klart, förhoppningsvis under vintern.