Karel021 wrote:Tackar jakobsson för film och tack för alla goa komentarer
ja har däck spons via däckkompaniet i västerås.. så dom hjälper till med däck
många 17 tummare e lätt beggade däck så de e inga större pengar i dom
Tur det hehe!
Vet lokala "däckhandlarn" här har gett bort gamla däck, då de får betala för att skicka iväg dom?
Så har man frågat så har man fått tagit några.. finns ju en del som byter däck var och varannat år med mönster kvar på som en annan aldrig någonsin haft!
tycker du har lyckats väldigt bra med ljudet.. Nånstans får man välja om det är känslan och kraften i filmen man vill åt, eller en demonstration av bilen.. Jag föredrar att sätta lite känsla i filmerna istället, för det är så jag själv vill titta på filmen sen... Finns inget som kan återspela objektet LIVE så det är bara ge upp att prova det
r.ivars wrote:tycker du har lyckats väldigt bra med ljudet.. Nånstans får man välja om det är känslan och kraften i filmen man vill åt, eller en demonstration av bilen.. Jag föredrar att sätta lite känsla i filmerna istället, för det är så jag själv vill titta på filmen sen... Finns inget som kan återspela objektet LIVE så det är bara ge upp att prova det
5/5 !
Hehe.. jo det var ju tanken med musiken.. fast du tycker väl bara så för att du gillar musiken..