Film: Karel´s Bmw E30 2,7T 2008
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Karel021 wrote:Tackar jakobsson för film och tack för alla goa komentarer
ja har däck spons via däckkompaniet i västerås.. så dom hjälper till med däck
många 17 tummare e lätt beggade däck så de e inga större pengar i dom
Tur det hehe!
Vet lokala "däckhandlarn" här har gett bort gamla däck, då de får betala för att skicka iväg dom?
Så har man frågat så har man fått tagit några.. finns ju en del som byter däck var och varannat år med mönster kvar på som en annan aldrig någonsin haft!
Re: Film: Karel´s Bmw E30 2,7T 2008
ramberg wrote:När kommer en grym rulle med din kärra då från gångna år?
Finns redan. http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... ight=ivars
tycker du har lyckats väldigt bra med ljudet.. Nånstans får man välja om det är känslan och kraften i filmen man vill åt, eller en demonstration av bilen.. Jag föredrar att sätta lite känsla i filmerna istället, för det är så jag själv vill titta på filmen sen... Finns inget som kan återspela objektet LIVE så det är bara ge upp att prova det
5/5 !
5/5 !
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
r.ivars wrote:tycker du har lyckats väldigt bra med ljudet.. Nånstans får man välja om det är känslan och kraften i filmen man vill åt, eller en demonstration av bilen.. Jag föredrar att sätta lite känsla i filmerna istället, för det är så jag själv vill titta på filmen sen... Finns inget som kan återspela objektet LIVE så det är bara ge upp att prova det
5/5 !
Hehe.. jo det var ju tanken med musiken.. fast du tycker väl bara så för att du gillar musiken..
kul att du gillar den.. thanks thanks mate..
Riktigt bra film!! Jag gillade verkligen introt
Riktigt gott ryt i m20 pjäsen Blev du svett i brallan när du fick kastet på långa rakan på rudskogen
Jag gjorde en likadan fast jag hävde inte kastet Fick stopp 0,5m från muren!!
Mera film denna säsongen vill vi ha
Riktigt gott ryt i m20 pjäsen Blev du svett i brallan när du fick kastet på långa rakan på rudskogen
Jag gjorde en likadan fast jag hävde inte kastet Fick stopp 0,5m från muren!!
Mera film denna säsongen vill vi ha
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
hehe tack gubbar för alla goa kommentarer
kastet på rudskogen va INTE så manligt..
och gråta som en flicka kunde man heller inte göra.. hade ju raggat upp en norska som åkte med i bilen då
men de ska fan inte bli sånna kast nå mer.. nu börjar man få koll på bilen
peppar peppar
ps... o ratta emot kast med orginal 380 ratt eller vad den nu är.. SUGER
kastet på rudskogen va INTE så manligt..
och gråta som en flicka kunde man heller inte göra.. hade ju raggat upp en norska som åkte med i bilen då
men de ska fan inte bli sånna kast nå mer.. nu börjar man få koll på bilen
peppar peppar
ps... o ratta emot kast med orginal 380 ratt eller vad den nu är.. SUGER