Snart e hela bilen faceliftad och klar som en -88a bra att du inte använda min gamla bakplaut som du fick =) Den var inge vidare.. Ny plåt e inte så dyrt
Men ja behöver min bricka fortfarande, För bilen ja skrotade har inte kommit ur systemet än, På grund av att ja inte har den =( Så nu åkte ja på en årsavgift på en bil ja inte har längre
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Drullen wrote:Snart e hela bilen faceliftad och klar som en -88a bra att du inte använda min gamla bakplaut som du fick =) Den var inge vidare.. Ny plåt e inte så dyrt Men ja behöver min bricka fortfarande, För bilen ja skrotade har inte kommit ur systemet än, På grund av att ja inte har den =( Så nu åkte ja på en årsavgift på en bil ja inte har längre
hmm.. det har jag aldrig hört talas om. Jag tror inte ens jag har min sån bricka kvar, men din plaut ligger i garaget och brickan ska sitta kvar. Hur gör man om man tappar bort den brickan då?
SoreuQ wrote:Gutt att du ligger i Mange så man snart får höra lite överladdad m20
Ska besikta min gröna rist imorgon, blir det för många tvåor så skrotar jag den och får bygga klart min e30 helt enkelt
Jag tror den går rakt igenom faktiskt gamle afrohunterbilen =D
Är färdig med bakänden nu. Är lite putsande av svetspunkter som ska göras bara. Sen skrapa bort lite underedsmassa och efter det blir det på med underredsfärgen.
bilder
Så här blev det mot lysena
Annan vy
...och en 3e.
Höger sida är också färdigt..
Sen for jag till min gamla svetskurs och lånade lite maskiner och tillverkade dessa 2.
Wellpapp är bra att göra former i som sagt
Efter lite pusslande så var det på plats
Ja båda sidorna färdiga
Nu blir det hem till duschen och dra av mig slipdammet.. Kliar soooom fan!
idag var jag inte så farligt sugen på att vara i garaget, men stack dit ändå.
Har varit en skitdag då vissa paket som skulle kommit inte har dykt upp.
Så får vänta ända tills tisdag nästa vecka.
Så har mest gått och småpillat lite.
Gjort ca 12 fästen, gjort soppapumpshållare, måttat in bromsservon
och mest bara gått och varit allmänt tjurig.
Orkade inte med att ta en massa bilder heller så bjuder bara på soppahållaren i enklaste lösningen.
1 styck slangklämma x2
Kapa dom på mitten
Tag en plåt och svetsa fast enligt bild
Gör även en rad till
Borra lite hål i hörnen och runda kanterna så blir det så här (tillkommer 4 hål till byglarna som håller pumparna sedan)