polaren smälde 4 F1 däck på autoban (a 150km/h) o fick av av GoodYear enbart ersättning för däcken, inget annat,
kommer aldrig efter det köra på sånna däck, o ja dom va nya o ballanserade o bra.
mvh Erik
Däck? vad kör ni med?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Jasså, det va ju inge vidare bra. Själv har jag bara hört bra om dom.
Har du nån aning om det var det gammla eller nya mönstret? Vilket år det inträffade?
Det gamla mönstret hade ju även en kopia som kallades asien f1 som var billigare och sämre kvalla än det äkta. En kompis fick typ luftbubblor på sina asien däck så det e ju inte alls bra.
Får hoppas att det var sånna han hade annars blir man ju rädd!
Dom däck jag pratar om har ju beteckningen Eagle F1 GSD3 EU (nya mönstret) som jag för övrigt har på både min 525 tds och min turbo E30 och har funkat fin fint. Bra grepp på torrt och vått och dom slukar mycket vatten:)
Som sagt, jag är jätte nöjd men då man får höra sånna där skräck historier vågar man ju inte plocka upp E30:in i 300 knyck:)
Zwofurti: Låt höra vad du fått höra och vars du hört det från.
Har du nån aning om det var det gammla eller nya mönstret? Vilket år det inträffade?
Det gamla mönstret hade ju även en kopia som kallades asien f1 som var billigare och sämre kvalla än det äkta. En kompis fick typ luftbubblor på sina asien däck så det e ju inte alls bra.
Får hoppas att det var sånna han hade annars blir man ju rädd!
Dom däck jag pratar om har ju beteckningen Eagle F1 GSD3 EU (nya mönstret) som jag för övrigt har på både min 525 tds och min turbo E30 och har funkat fin fint. Bra grepp på torrt och vått och dom slukar mycket vatten:)
Som sagt, jag är jätte nöjd men då man får höra sånna där skräck historier vågar man ju inte plocka upp E30:in i 300 knyck:)
Zwofurti: Låt höra vad du fått höra och vars du hört det från.
Han fääjg tjöör ju bara, Hä sliir ju in't na!
It's not the fart that kills you, it's the smell!
It's not the fart that kills you, it's the smell!
väntar på 2 st 255/35/18 från däckonline
märket nankang så klart ;P biiiligt
märket nankang så klart ;P biiiligt
------------------------------------
www.lyckselebildemontering.se
www.lyckselebildemontering.se
Hankook z212
Hankooks r däck, billiga och efter lite uppvärmning så e det loctite runt om däcket;) www.amring.se
Smal People is easier to kidnapp!
Bmw 320i Turbo Projekt!
Bmw 320i Turbo Projekt!