Kollektorn är nu 100% klar. Efter det satt ja typ bara å stirra på turboplaceringen och trollade med rörböjjar hit å dit och kollade möjligheterna! Det lutar nog åt att ja får kapa upp lite i balken för att de ska bli bra, då rdet blir jo jävla trångt mellan kollektor å toppen.
hehe.. Äh man lär sig av sina misstag. Så varje fel man gör behöver inte vara något negativt. Så brukar jag se på det. Så vet man bättre tills nästa gång. Kan inte gå mer än åt helvete lixom =]
byt platts på 5ans o 6ans rör
du kommer alldrig få ner dp annars
jag har riktigt trångt i min e34 och dom e typ dubbelt så stor under huven
skulle jag haft 6ans rör så långt ut så skulle jag aldrig få ner ett dp rör där
men ser bra ut annars
mvh
byt platts på 5ans o 6ans rör du kommer alldrig få ner dp annars jag har riktigt trångt i min e34 och dom e typ dubbelt så stor under huven skulle jag haft 6ans rör så långt ut så skulle jag aldrig få ner ett dp rör där men ser bra ut annars mvh
jag hade precis sådär o d fungerade utan problem..
byt platts på 5ans o 6ans rör du kommer alldrig få ner dp annars jag har riktigt trångt i min e34 och dom e typ dubbelt så stor under huven skulle jag haft 6ans rör så långt ut så skulle jag aldrig få ner ett dp rör där men ser bra ut annars mvh
Jag kör tillochmed långradie på 6ans rör i e28an och i den är det garanterat trängre än både e34 och e30!
Har gott om plats till 3.5" dpn osv.. men tänk på att bygga ut dpn så du får plats med att byta tändstift samt kabeln
jag hade precis sådär o d fungerade utan problem..
Jag kollade med en långradie på 6an och då fanns det plats för downpipen om man lutade röret från 6an lite snett neråt. Jag lånade ut min downpipe till Cruelty igår och tog för givet att det skulle bli bra som ja gjorde, men det röret måste in mer mot toppen. Så Danne får komma förbi med min downpipe idag så ja kan fixa de röret.