Så fixade jag gasen,kopplings och bromshandtaget på raptorn då gasen lämnade på i en kurva då jag kom i ca 80km/h och fullgas så blev en flygtur då

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Gjorde likadant med en Kawaskaki kx250, gashäng i en kurva på 2ans växel.Fido85 wrote: Så fixade jag gasen,kopplings och bromshandtaget på raptorn då gasen lämnade på i en kurva då jag kom i ca 80km/h och fullgas så blev en flygtur då![]()
hehe det skriket är priceless fun! kul att nån mer än jag har tänkt på denmicko wrote:Gjorde likadant med en Kawaskaki kx250, gashäng i en kurva på 2ans växel.Fido85 wrote: Så fixade jag gasen,kopplings och bromshandtaget på raptorn då gasen lämnade på i en kurva då jag kom i ca 80km/h och fullgas så blev en flygtur då![]()
Gjorde disneytjut (när långben ramlar ner från klippa, waaahooohooohoohoo)
Tack så mktbalobas wrote:hehe det skriket är priceless fun! kul att nån mer än jag har tänkt på denmicko wrote:Gjorde likadant med en Kawaskaki kx250, gashäng i en kurva på 2ans växel.Fido85 wrote: Så fixade jag gasen,kopplings och bromshandtaget på raptorn då gasen lämnade på i en kurva då jag kom i ca 80km/h och fullgas så blev en flygtur då![]()
Gjorde disneytjut (när långben ramlar ner från klippa, waaahooohooohoohoo)![]()
fin fin polering f.ö
Och så lackar du det skrik rosaFido85 wrote:Tack så mktbalobas wrote:hehe det skriket är priceless fun! kul att nån mer än jag har tänkt på denmicko wrote: Gjorde likadant med en Kawaskaki kx250, gashäng i en kurva på 2ans växel.
Gjorde disneytjut (när långben ramlar ner från klippa, waaahooohooohoohoo)![]()
fin fin polering f.ömkt svordomar och svett är nerlagt
Hahaha...undrar vad folk skulle undra/säga/tycka då man öppnar huven och plenum i skrikrosaJErngren wrote:Och så lackar du det skrik rosaFido85 wrote:Tack så mktbalobas wrote: hehe det skriket är priceless fun! kul att nån mer än jag har tänkt på den![]()
fin fin polering f.ömkt svordomar och svett är nerlagt
![]()
![]()
![]()