Mange fra sala, vesterås området?

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
Joacim

Mange fra sala, vesterås området?

Post by Joacim »

så at det var noen fra Sala her, min mor bor i Salbohed så hender jeg er der rett så ofte, foregår det noe spennede der på kveldene da? Noen bra steder å kjøre, eller kansje feste? :)
E30 m20 2.2 Turbo
Simon__

Re: Mange fra sala, vesterås området?

Post by Simon__ »

Joacim wrote:så at det var noen fra Sala her, min mor bor i Salbohed så hender jeg er der rett så ofte, foregår det noe spennede der på kveldene da? Noen bra steder å kjøre, eller kansje feste? :)

Jag bor i Västerfärnebo, en mil från Salbohed. Vill du göra nåt så är det Sala som gäller. Eller i och för sig, om du är en sån som åker skoter fins det väl ett par kufar här ute som brukar åka lite då och då. Sen så är det inte så långt till Västerås där det händer lite mer. Avesta är det inte heller så långt till.
BMW über alles.
Joacim

Post by Joacim »

ahaa, kjører ikke scooter nei ;) (God viking kebab i Västerfärnebo)
Bare så sjelden jeg ser noen på min alder der (20år), bare småunger eller gammle gubber...
E30 m20 2.2 Turbo
Simon__

Post by Simon__ »

Joacim wrote:ahaa, kjører ikke scooter nei ;) (God viking kebab i Västerfärnebo)
Bare så sjelden jeg ser noen på min alder der (20år), bare småunger eller gammle gubber...

All pizza är god i färnbo 8)
BMW über alles.
Joacim

Post by Joacim »

hehe, høres bra ut ;) blir vell en tur før jul :)
E30 m20 2.2 Turbo
Post Reply