den står på bottnade luftbälgar på en gräsmatta. men jag vet iofs inte om han kräkt kofångaren något under sitt ägande.
skitdålig annons. det är skräddarsydd inredning i helskinn, full autometer ultralite instrumentering och luftystemet skulle han oxå haft med på bild! bilen är i kanonskick men mattad i lacken med scottetrissa för att se sliten ut. allt blästdades och lackades för ett par år sen. hytten sänktes över ramen motorn byggdes med mycket nya komponenter. ballare pump, preppad låda.
hade man visst prisutväcklingen på dessa bilar och förstått att alla andra balla jänkare på blocket är uppspacklat skit så hade jag inte sålt den. men det var i vägen för mitt mål med att kunna renovera hus utan lån osv. så den fick säljas.
man får köpa tillbaka den när någon skottat maskin och den bara står och skäms någonstans.
fel?! 2,8 ton pickis som kör ifrån en t-gul och jag låg verkligen i 180 på motorvägen och ångade fram. en mycket bra maskin. diesel är ballt. och tomgången... ryser när jag tänker på det.
bullen! wrote:skulle vatt och skulle vatt. låter nästan som 15 åringarna på zatzy nu där allt annat än pagani zonda är skrot.
din åsikt är din åsikt.
efter många tusentalsmil med många olika dieselmotorer är min åsikt att cheva dieslarna går under beteckningen skrot.Visst är det säkerligen skillnad på en hemmaknåpad men man får ju drömma om vad man själv hade valt och tar du illa upp för det så vet jag inte riktigt varför du publicerar infon? :]
Förövrigt så instämmer jag med micke.
Last edited by Strandholm on 04 Mar 2009, 20:44, edited 2 times in total.