Nu ska jag bli nykterist.

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Dofilus

Post by Dofilus »

Jag har så många sjuka historier så fy fan. Jobbar utomlands på olika ställen och det festas ju givetvis en hel del. Jag var i Prag en gång och installerade en maskin med 3 andra gubbar från jobbet. Det söps kopiöst varje kväll och besökte diverse suspekta ställen med lättklädda vrålsnygga damer. Bestämde mig för att mejsla en av dem under kraftig berusning vilket inte var så framgångsrikt. Fick inte ens upp verktyget :oops: Men istället bestämde jag mig för att låsa fast mig i sängen (hon hade handbojor) och svälja nyckeln. Men jag vaknade på trottoaren lite senare i en vattenpöl med en avklippt halv handboja runt armen. Jävlar vad de garvade på fabrken dagen efter när min skakiga och bakis kollega vinkelslipade bort skiten :)
Firebird formula 400-71 BW480 Vipec v88, Cbr 1000rr-07
balobas

Post by balobas »

jag har definitivt inte ändrat min uppfattning efter det kapitlet heller haha fyfn va roligt! :D
Rikard B

Post by Rikard B »

haha blir bara bättre å bättre :lol: :lol: ,sjönt att alkoholen verkar ha räddat många från sporten på det här forumet :D
Rikard Brodén
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg :) såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
Jonis

Post by Jonis »

Dofilus wrote:Jag kan dra en gammal katastrof anekdot. Det började med att jag fiskade upp en uber stilig/trevlig dam på den lokala studentkåren i stan. Tyvärr visade det sig att hon studerade i misär inavels England av alla ställen. Nåväl mitt hjärta smälte totalt efter den kvällen och vi snackade på msn under en tid. Sagt och gjort efter några månader så rattade jag till Arlanda och tog en kärra till london. Väl framme efter massa kramar och skit så bestämde vi oss för att köpa lite alkohol och sätta oss i en park senare på dagen. (2 flaskor rött, samt ca 10 öl) Vråltörstig som jag var sörplade jag i mig hela skiten på ca 2 timmar sen var det godnatt. Vaknade nästa dag på soffan av att hon slår mig i ansiktet och vrålar att vi lär tala :s Hon slet med mig till sitt rum och läste att jag var totalt jävla sjuk i huvet som trodde att hon på 2:a dejten skulle vilja ha nävar i arslet och att ass to mouth var något som bara existerade i porrfilm med drogade ryska luder. Och bad mig dra åt helvete. Så det var bara att med svansen mellan bena pallra sig tillbaka till Sverige igen :)

HAHAHA::: Ärligt så va de nog fan de sjuk/roligaste ja läst på länge!! :lol: 10Points å tummen upp!! :P
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263

http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.streetperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http:// Mina Vänner o Familj :)
CIVINCO
mfl
----->> http://www.garaget.org/325i" onclick="window.open(this.href);return false; <<-----
Martinssonn

Post by Martinssonn »

Och dofilus delar man garage med! :lol: Nästan tur han ligger ute så mkt på jobb alltså, haha alla dessa historier :roll:
PBRacing

Post by PBRacing »

Martinssonn wrote:Och dofilus delar man garage med! :lol: Nästan tur han ligger ute så mkt på jobb alltså, haha alla dessa historier :roll:

håller med martinssonn... undra om man vågar ha garagefest i sommar ihopp med den karln.. :roll:
s2_i_e30

Post by s2_i_e30 »

pbracing, martinsson: ja skulle tippa på ett nej.. :) då rammlar han väl bara in i ett gammalt fat med spill-olja eller så igen,,
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
yamaha R1 Turbo 277 whp (1,2 bar)
11,0@230
PBRacing

Post by PBRacing »

s2_i_e30 wrote:pbracing, martinsson: ja skulle tippa på ett nej.. :) då rammlar han väl bara in i ett gammalt fat med spill-olja eller så igen,,

igen? nu får du nog berätta här...:p
Christer K

Post by Christer K »

Kanske inte hör hemma i den här perverterade tråden men jag var på fest förra helgen å det var roligt som fan.. Det är jag som filmar å fyfaan va fult garv man har :S

Det lite skämmiga är att ägarinnan till rullatorn bor mittemot :P

http://www.youtube.com/watch?v=fePws_-nT9I

Hon hälsade inte dan efter kan jag säga iaf..

F ö bra låt till händelsen.. hade varit singstar innan :lol:

Del 2 då jag låg å surra telefon men det var lite kul iaf :D
http://www.youtube.com/watch?v=fPc0C5i0 ... re=related
Christer Karlsson
070-6009577
christerk@gmail.com
cerveza

Post by cerveza »

PBRacing wrote:
Martinssonn wrote:Och dofilus delar man garage med! :lol: Nästan tur han ligger ute så mkt på jobb alltså, haha alla dessa historier :roll:

håller med martinssonn... undra om man vågar ha garagefest i sommar ihopp med den karln.. :roll:

äsch.. det där låter helt normalt i mina öron..

jag hade en tid smeknamnet korvbrödet! ...

jag var på fest och låg väl inne med en 12-13 i promille som vanligt, försökte man ens prata så lät det mer som ett parningsrop eller en förståndshandikappad på LSD...

efter en lång och plågosam fajt med att få min kropp att ta sig ut i köket ... ( ja för att fylla på groggen såklart vad trodde du?!?! ) så ser jag en riktigt puma står och tittar i kylen efter lite kvälls snacks.

brottar fram kroppen till kylen och tittar in i kylskåpet... tomt som i tomtens säck, låg ett sletet paket med korvbröd och ketchup men ingen korv.

så jag fick helt enkelt den geniala ideén att jag skulle bjuda henne på *korv* ..
drog fram ett sletet korvbröd ur kylen samtidigt som jag slängde fram lilleman och la han i korvbrödet och sa..

- korsböd me ignet kööörvski här hrar du en korvski

- ( översättning) korvbröd men ingen korv? ... här har du en korv!

tyckte ju lixom synd om jäntan som stod där och titta in i kylen med sina ledsna rådjursögon när hon såg att där inte vart nån korv, man vart ju helt enkelt tvungen till att ställa upp, ja ni vet? , som en riktigt Gentleman...

kanske ska tillägga att bruden måste fanemej varit mer packad än vad jag var för hon hängde med in på dass å snaskade prinskorv, för att sedan ragla ut därifrån efter jag dragit av mitt skott i munen på henne och började hångla med min polare direkt utanför dörren ...

jag frågade han dagen efter om han inte tyckte att hon smakade konstigt?

Mvh Matte
Inventor of ANAL GAPING.

BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk

Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
pelko

Post by pelko »

HAHAHA :D

Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Falck

Post by Falck »

Hahaha underbar läsning :D:D
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M

Garaget

BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
M635 forever

Post by M635 forever »

Hahaha!
Fyfaan...är du riktigt säker på att det var en jänta då? :lol:
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
Holm

Post by Holm »

Fan!
Är nog bland de bästa trådar jag sett...
Att det finns så mycket sjuka männsikor, var får ni allt ifrån???

Man framstår ju som klassens ljus i dessa kretsar....

Keep it up :twisted:
Last edited by Holm on 02 Mar 2009, 02:01, edited 1 time in total.
Andreas Holm
V70 D5 AWD
Summit X 154"
Hemmabyggd Bandvagn
cerveza

Post by cerveza »

M635 forever wrote:Hahaha!

osäker än idag ... :? .. men najs var det iaf, ,,,, tror jag
Inventor of ANAL GAPING.

BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk

Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
s2_i_e30

Post by s2_i_e30 »

har en ganska fin med.. polaren frågade om ja vill komma på hans dotters dop på en lördag i E-tuna ungefär 2 månader innan de va dax-.. klart man kommer. tiden gick och de va onsdag och en polare ringde och frågade om man inte va sugen på att hänga me till stockholm och kröka på fredagen.. ja de är klart är ju förståss första svaret man ger... fredag på dagen ringer polaren och sägger du de börjar klockan 11:00 i kyrkan så du kan ju komma 15 min innan.. OJ.. poletten trilla ner.. första svar.. klart ja kommer :) tittade tåget på morgonen gick tåg klockan 7 :shock: kort och gått fan ju bara en bra lössning.. åkte tåg till stockholm och gick på krogen och blev givetvis uttkastad.. åkte till hotellet och drack upp de sista dropparna som fanns kvar.. 06:00 ringde klockan och man tog en öl så man vaknade och gick till taxin och åkte te stationen.. blev en nöd-öl på tåget men sen va i fin form för ett dop.. allt gick fint.. började må ganska kasst effter ett par timmar så effter dopet åkte ja till en annan polare och sög i mig en flaska röd-tutta och sommnade på golvet på en hand-duk i 2 timmar brevid hög-talaren.. sen på krogen men de kommer ja inte ihåg någon av.. haha va långt de blev.. men va på dopet i all fall i fysisk form :)
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
yamaha R1 Turbo 277 whp (1,2 bar)
11,0@230
Rikard B

Post by Rikard B »

cerveza wrote:
M635 forever wrote:Hahaha!

osäker än idag ... :? .. men najs var det iaf, ,,,, tror jag

haha så härliga historier du kommer,sluta inte tanka på helgerna bara :lol: :D
Rikard Brodén