Fernis1 wrote:Har du blivit frisk nu din lilla rackare , blivit något gjort i helgen?
Japp. Frisk som en silverfisk.
Har sovit 10 timmar sen i fredag morse så det har blivit hur mycke som helst. MR V.E.M.S Emil är här på solsemester så det har vart fullt hus i garaget. Ska sätta han i lite småjobb innan han far hem
Fernis1 wrote:Har du blivit frisk nu din lilla rackare , blivit något gjort i helgen?
Japp. Frisk som en silverfisk.
Har sovit 10 timmar sen i fredag morse så det har blivit hur mycke som helst. MR V.E.M.S Emil är här på solsemester så det har vart fullt hus i garaget. Ska sätta han i lite småjobb innan han far hem
Fan vad smutt , fan jag får ta och titta förbi någon dag, har inte gjort det på hur lång tid som helst, ring mig nån dag du ska ut så kan du få plocka upp mig kan jag sparka lite på dina däck och provsitta min gamla stol
Livinloud wrote:Ser bra ut det här Ronnie!
Fan rovan är ju igång snart!
Har du bokat mappning?
Japp ska balansera 2,8 veven o sen kolla lite lagerspel osv.
Börjar ta form med allt isf. Fan fattar inte hur alla hinner skruva som tokar o ha en tok uppdaterad tråd Kan man köpa tid i webshoppen kanske??
Ska kolla när Emil kommer ner nästa gång så får vi sparka igång den.
Hans hotell e vårat garage när han e här nere så det går nog lösa utan problem.
Fernis1 wrote:Riktigt nice lär bli lite filma i sommar hoppas jag
Lätt
Passa på igår kväll o ställa fram o bakvagn och insåg att man skulle satt uniball oxå för den var ju inte så vidare rak i bärarmarna. Men cambern står ju ok nu iaf så skönt det kommer en vinter igen så man kan fixa till de
Det som står på tapeten nu är efterdra topp samt fixa lite oljeläck vid ventilkåpan montera luftfiltret samt ut o göra en hyffsad gatmapp med lite ladd.
Så där nu har man haft fin besök av V.E.M.S Emil här i helgen o fått bilen gatmappad iaf.
Allt har funkat förvånansvärt bra o nu laddas de 1.4 - 1.5 ca.
(Men turen kommer väl vända)
Vill plocka ur det sista gottigaste i bänk så man har full koll på vad som händer.
Skicka även in en anmälan till kjula idag i prova på klassen då jag ej har nån licens men det var fullt på lördagen så det skulle bli söndag isf så hoppas att det inte blivit fullt innan jag han svara.
Ronnie AVR wrote:Så där nu har man haft fin besök av V.E.M.S Emil här i helgen o fått bilen gatmappad iaf.
Allt har funkat förvånansvärt bra o nu laddas de 1.4 - 1.5 ca.
(Men turen kommer väl vända)
Vill plocka ur det sista gottigaste i bänk så man har full koll på vad som händer.
Skicka även in en anmälan till kjula idag i prova på klassen då jag ej har nån licens men det var fullt på lördagen så det skulle bli söndag isf så hoppas att det inte blivit fullt innan jag han svara.