Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.
Moderators: purepfcom , Storås , Bmwandreas , Nisse Järnet , pelko , Bäckis , Pimplaren
M3Crille
Posts: 918 Joined: 21 Jun 2007, 22:43
Location: Hässleholm/Skåne
Post
by M3Crille » 16 Feb 2009, 19:04
S50B32 ska ner under locket på min iaf!!! Iofs en E36 touring men iaf..
Dessutom ska ett kolfiberinsug oxå följa me ner..
Älskar vass sugmotor..
070-201 85 62
Viper89
Posts: 1958 Joined: 11 Oct 2006, 15:01
Location: Uppsala
Contact:
Post
by Viper89 » 16 Feb 2009, 19:41
pelko
Posts: 4895 Joined: 12 Aug 2007, 22:53
Location: Göteborg
Contact:
Post
by pelko » 16 Feb 2009, 20:51
Oseriösa annonser får mig att må illa även om verkligheten är bättre
Mvh
Livinloud
Posts: 502 Joined: 26 Apr 2008, 18:43
Location: Örnsköldsvik
Contact:
Post
by Livinloud » 17 Feb 2009, 09:43
Jag stod också mellan turbo och sugis.
Vad väljer man? S50, S38, M50 T, M20 T.
Jag gick på en S38B38 the biggest of them all!
Välj S50in jag tror inte du kommer bli besviken.
Om du hittar en i bra skick så lär den vara nästan underhållsfri!
Det kan ju vara kul att bara köra köra, vri på nyckeln och köra lite till.
HULTA
Posts: 1387 Joined: 20 Nov 2005, 16:34
Post
by HULTA » 17 Feb 2009, 19:38
hade valt m50in när som helst
Team Boost Performance
+358405680216
Söderling
Posts: 351 Joined: 20 Mar 2006, 09:15
Location: Örebro
Post
by Söderling » 17 Feb 2009, 20:59
HULTA wrote: hade valt m50in när som helst
Man kan trimma M50 rätt mycket innan man är uppe i samma pengar som en orginal S50 kostar. Då håller M50 för betydligt mer effekt än S50 för samma penagar på motorn
HULTA
Posts: 1387 Joined: 20 Nov 2005, 16:34
Post
by HULTA » 17 Feb 2009, 21:18
Söderling wrote: HULTA wrote: hade valt m50in när som helst
Man kan trimma M50 rätt mycket innan man är uppe i samma pengar som en orginal S50 kostar. Då håller M50 för betydligt mer effekt än S50 för samma penagar på motorn
yepp,har vi väl båda två ganska bra erfarenhet av
mvh
Team Boost Performance
+358405680216
AllarN
Posts: 430 Joined: 30 Jan 2007, 18:13
Post
by AllarN » 17 Feb 2009, 21:22
pelko wrote:
Oseriösa annonser får mig att må illa även om verkligheten är bättre
Mvh
Ja alla S motorer som säljs har oftast inte gått mkt mer än 10k mil....
Thörn
Posts: 3134 Joined: 12 Sep 2006, 11:11
Location: GBG
Post
by Thörn » 18 Feb 2009, 17:15
pendlarbil s50 sug, lekbil m50 turbo
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
JErngren
Posts: 872 Joined: 10 Oct 2007, 14:34
Location: Nyköping
Post
by JErngren » 18 Feb 2009, 23:01
M50 med S50 grejer
*Bmw E36 320 -92 (M52B28, M3-Optic, M-Killer)
*Bmw E30 320 Touring Turbo -89
mossel
Posts: 71 Joined: 24 Nov 2006, 12:37
Location: Skien - Norge
Contact:
Post
by mossel » 19 Feb 2009, 12:55
M50 lett
Følelsen av ladetrykk er jo fantastisk! hehe
E36 325tic - 560rwhp/635nm
Thörn
Posts: 3134 Joined: 12 Sep 2006, 11:11
Location: GBG
Post
by Thörn » 23 Feb 2009, 20:45
M50 med S50 grejer
Japp det e kul å blanda men man kan få en satans huvudvärk dagen efter
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
pelko
Posts: 4895 Joined: 12 Aug 2007, 22:53
Location: Göteborg
Contact:
Post
by pelko » 06 May 2009, 21:53
Ska bli kul och prova S50 nu iaf
Mvh
Chrille
Posts: 2222 Joined: 20 Nov 2005, 18:32
Location: Jönköping
Contact:
Post
by Chrille » 06 May 2009, 22:14
Berätta nu.
Vad har du nu på G?
Var det inte nån äcklig Volvo-spis på väg ner i E30 in?
pelko
Posts: 4895 Joined: 12 Aug 2007, 22:53
Location: Göteborg
Contact:
Post
by pelko » 06 May 2009, 22:17
"Proj...ekt...tråå...d"
Mvh