Du får plocka ner dom separata lyktorna och lägga dom i ugnen.. Väl värt att notera är att du ska nog ha fönstret vidöppet, när en bekant skulle ha upp sina lyktor så luktade det inte direkt hälsosamt i köket
paran0id wrote:Du får plocka ner dom separata lyktorna och lägga dom i ugnen.. Väl värt att notera är att du ska nog ha fönstret vidöppet, när en bekant skulle ha upp sina lyktor så luktade det inte direkt hälsosamt i köket
Ungnen säger du? Ungefär vilken temp? Kan vara värt att prova, bara limma sen med lite PL400 antar jag..
Har för mig att det skall finnas en film på hur man tar i sär lyktorna på youtube gjord av någon asiatisk kille som ville ha svärtat på "reflektorerna". De har nyligen lagt spärr på youtube på jobbet så jag kan inte söka fram det just nu men prova och kolla där.
Karl_W wrote:Har för mig att det skall finnas en film på hur man tar i sär lyktorna på youtube gjord av någon asiatisk kille som ville ha svärtat på "reflektorerna". De har nyligen lagt spärr på youtube på jobbet så jag kan inte söka fram det just nu men prova och kolla där.