Ny uppdatering om mattan, åk fasiken inte till mattvaruhuset, kan man ju lika gärna köpa orginal matta. Kostade 200:-/kvm o de va med 30% rea, så efter några timmars letande så hitta jag exakt samma dom hade där fast för 79:-/kvm så jag köpte matta åt mig o kalle, så de kommer nog funka perfekt!
Har tyvärr ingen bild just nu, kommer på onsdag tidigast, dom hade bara 10kvm hemma så jag gav de till kalle så länge.
Passade på att hämta hem fälgarna jag köpte av kalle dessutom när jag ändå träffade honom.
Ja i helgen blev de som sagt lite gjort iaf, när jag kom hem ifrån jobbet så undrade jag just va lillen va nånstans, då sa farsan att han åkt o städad i garaget, tänkte fan då kommer jag få en utskällning så de står härliga till när jag åker dit me andra ord, så de va bara o ta mig sig massa godis o grejer o försöka få honom o tänka på annat
Sagt o gjort så drog jag dit...
Såg ju fint ut de där, för ett tag iaf
Passade på att göra diffen lite finare än innan, köpte även packning till diffen samt nya bultar för påfyllning samt urtömning.
Sen ringde Jocke o försökte komma på nån skitdålig ursäkt för att få komma o pilla med nåt, så han fick måla lite
Sen va jag ju bara tvungen o jävlas me lillebror, då han tycker de går lite för bra för mig just nu hehe, så när jag började göra rent stötisarna samt fjädrarna o han insåg va jag höll på me, fan den minen va rätt oslagbar hehe
Sen dom fälgarna jag va o hämta som sagt....
Fan jag börjar känna att de närmare sig nu !
Mvh Robin