Då har jag bytt garage! Vissa byter karosser pga för mkt rost. Jag byter garage istället för att bryta trenden =] Har nu flyttat till andra sidan stan till ett vettigare garage med bättre hyresvärd.
Det är därför det stått still i några dagar tyvärr. Men ska ta tag i kapen och svetsen så fort som möjligt. Ska bara städa upp lite i det gamla först så man har det gjort.
vicco wrote:
ZAK wrote:Idag var Jag, Ford Ferrarin och 327an ute en runda och luftade oss..
ZAK wrote:Då har jag bytt garage! Vissa byter karosser pga för mkt rost. Jag byter garage istället för att bryta trenden =] Har nu flyttat till andra sidan stan till ett vettigare garage med bättre hyresvärd.
Det är därför det stått still i några dagar tyvärr. Men ska ta tag i kapen och svetsen så fort som möjligt. Ska bara städa upp lite i det gamla först så man har det gjort.
vicco wrote:
[img]http://83.233.228.141/pic/200901081.jpg[img]
[img]http://83.233.228.141/pic/200901080.jpg[img]
Vaaaaaart kan vi vara påväg tror ni?
Du glömde din trogne kartläsare
Ha ha sorry! Ska inte glömma det nästa gång ^^
Härligt med garagebytet =) Det kommer nog funka bättre . ÖS på med svetsen nu
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Så du löste de med bockningen till slut? de e ju satan me att man ska vara sjuk när de nalkas arbete:P annars känns de ju inte som man gör mkt där nere:P
Fan Mange, fortsätter du jobba på så här så kommer det inte finnas något att göra för mig när jag kommer ner. Du får spara lite på krutet, så kan brudarna ligga på plajjan så kan vi vara i garaget =) då slipper du nog höra allt gnäll
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hansa wrote:Fan Mange, fortsätter du jobba på så här så kommer det inte finnas något att göra för mig när jag kommer ner. Du får spara lite på krutet, så kan brudarna ligga på plajjan så kan vi vara i garaget =) då slipper du nog höra allt gnäll
Det finns nog mkt du kan göra om du kommer ner i början av mars
Drullen wrote:Ja svänger inom näst ja e i krokarna och kolla te dej i dockhuset !!
Får tacka för de ovändade besöket, Tur ja hade gevalia himma
Ja jag får tackar för TEet! hahah
Resgard wrote:
Vaaaaaart kan vi vara påväg tror ni?
Lagom dragbil
Ferrarin duger till mkt haha
bmw_fredde wrote:Allt ser riktigt seriöst och bra ut! kommer bli riktigt fint sen
Tackar!
CrazyVikingsRacing wrote:Så du löste de med bockningen till slut? de e ju satan me att man ska vara sjuk när de nalkas arbete:P annars känns de ju inte som man gör mkt där nere:P
MVH
Jo jag for ner själv sen och fixade det, men jag hör av mig om det är nått annat någon gång.