Cruelty`s 2.8l turbo (den bittra saningen!)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
...
tillverkade hylsorna till coiloversena idag och tvättade toppen och diverse delar!
före tvätt!
efter tvätt:)
toppen med kambryggor och överfall
o så dom nya hylsorna! den till vänster e den nya längden! lite längre än den gamla;)
före tvätt!
efter tvätt:)
toppen med kambryggor och överfall
o så dom nya hylsorna! den till vänster e den nya längden! lite längre än den gamla;)
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
...
jodå det blev det;) ventilerna ska få sig en tvätt imorn oxå! sen r det dags o sätta ihop motorn
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
P3kka wrote:Hur gåre, nå framgångar?
Var dit en kväll å det lyste svagt men var ingen där - men fick en skymt av bilen iaf
jodå,hade tänkt o sätta ihop toppen denna vecka men kom på mig själv när jag hade beställt fel ratainers men det fixade ärtan på stört så dom nya ska jag hämta idag! har även börjat o bygga om insuget,planen e väl o få ihop motorn och insuget tills nästa helg! bara o slå mig en pling om ni vill komma förbi!
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
grenade wrote:P3kka wrote:Hur gåre, nå framgångar?
Var dit en kväll å det lyste svagt men var ingen där - men fick en skymt av bilen iaf
jodå,hade tänkt o sätta ihop toppen denna vecka men kom på mig själv när jag hade beställt fel ratainers men det fixade ärtan på stört så dom nya ska jag hämta idag! har även börjat o bygga om insuget,planen e väl o få ihop motorn och insuget tills nästa helg! bara o slå mig en pling om ni vill komma förbi!
Låter kanoners klar med bakvagnen?
Visst dra iväg ett nr på pm så ska jag slå en pling vid tillfälle.
...
japp bakvagnen e klar nu! till och börja med iallfall så nu ska jag lägger ner tid på motorn istället så man får i den någon gång!
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Re: ...
Ser bra ut de där, är inne på mast avdelningen där dom gör vajjrarna du jobbar? Tycker jag Känner igen trappan upp till lunchrummet där :S
Gasar tills det rasar!
Bygger 335iM Turbo
Bygger 335iM Turbo
...
hahaha resgaard! nu e är iallfall golv o tak ihop punktat med allt annat på plenumet,ska helsvetsa det imorgon istället,verkar ju fan som man är värsta tidsoptimisten hela tiden men men man lär sig aldrig att det tar mer tid än vad man tror
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Re: ...
grenade wrote:hahaha resgaard! nu e är iallfall golv o tak ihop punktat med allt annat på plenumet,ska helsvetsa det imorgon istället,verkar ju fan som man är värsta tidsoptimisten hela tiden men men man lär sig aldrig att det tar mer tid än vad man tror
Det är en sak man har svårt att lära sig, att allt tar tid!
Gasar tills det rasar!
Bygger 335iM Turbo
Bygger 335iM Turbo