Cruelty`s 2.8l turbo (den bittra saningen!)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
...
hahahaa var det ni som var ute o sladdade?
är ni ute ikväll får ni väl komma förbi en sväng;)
är ni ute ikväll får ni väl komma förbi en sväng;)
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
...
det är bara och komma förbi håller på förfullt nu! har lagt första lagret klarlack ikväll, sen råkade det bli lite sprit:)
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
....
då var sista lagret klarlack sprutat:) så imorgon blir det polering sen ska buren få sin plats i bilen:) återkommer med bilder imorgon!
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
- bmw_fredde
...
tackar fredde! man gör ju så gott man kan:D
idag har jag monterat ihop buren i bilen men har dock inte hunnit skruva den i karossen,då inga järn handel affärer hade öppet idag! så det får jag göra klart på onsdag, har hunnit monterat axelbanden idag iallfall på en sida för den andra var för korta men det skulle toora ordna i veckan:) slänger in lite bilder från dagen.
blev faktiskt nöjd med lackering med tanke på att det var första gången jag höll i en lack spruta!
vem e detta?
idag har jag monterat ihop buren i bilen men har dock inte hunnit skruva den i karossen,då inga järn handel affärer hade öppet idag! så det får jag göra klart på onsdag, har hunnit monterat axelbanden idag iallfall på en sida för den andra var för korta men det skulle toora ordna i veckan:) slänger in lite bilder från dagen.
blev faktiskt nöjd med lackering med tanke på att det var första gången jag höll i en lack spruta!
vem e detta?
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Last edited by Cruelty on 06 Jan 2009, 22:34, edited 1 time in total.
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
-
..
var pillrade lite med coiloversena ikväll:) började göra några distanser för att se hur långa hylsorna ska vara som jag ska svarva till imorgon:)
så såg det ur förut! då hade jag skruvat upp dom så mycket jag kunde!
och med en distans:D ska dock göra ett par hylsor som är lite längre för att testa;)
så såg det ur förut! då hade jag skruvat upp dom så mycket jag kunde!
och med en distans:D ska dock göra ett par hylsor som är lite längre för att testa;)
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244