Nobbe wrote:Hoppas han blåser nån pizza-bagare från Södertälje eller Skärholmen.. Hoho. Inte för att ja vill att han ska blåsa dom, men då har han nog blåst nån för sissta gången iaf.
nått liknande har tydligen hänt, han ett styggt knivärr i ansiktet nu mera.
fast det har ja bara hört/läst ryktesvägen, så ja kan inte bekrefta det, men de e ju bara att åka o hälsa på han =)
nått nytt spännande i motorn?
mvh Erik Jakobsson
Mao så måste dom ju fått tillbaka pengarna och fått behålla motorn om de bara sluta me ett ärr i ansiktet.
Men ja tycker bäckis ser farlig ut, han kan väl ner å hälsa på han annars
Nobbe wrote:Hoppas han blåser nån pizza-bagare från Södertälje eller Skärholmen.. Hoho. Inte för att ja vill att han ska blåsa dom, men då har han nog blåst nån för sissta gången iaf.
nått liknande har tydligen hänt, han ett styggt knivärr i ansiktet nu mera.
fast det har ja bara hört/läst ryktesvägen, så ja kan inte bekrefta det, men de e ju bara att åka o hälsa på han =)
nått nytt spännande i motorn?
mvh Erik Jakobsson
Mao så måste dom ju fått tillbaka pengarna och fått behålla motorn om de bara sluta me ett ärr i ansiktet.
Men ja tycker bäckis ser farlig ut, han kan väl ner å hälsa på han annars
He he, gubben har inte blåst mig. Han kommer aldrig få chansen heller, och det är tur för honom
kommer upp på lördag å dricker ett par glas ifall den lilla fröken e frisk,för då får jag frigång.
hur som helst,jag kommer förbi grytnäs22 så styr vi upp nåt.
ps: jag tar med en platta smuggel