Här diskuterar vi motorer och kringutrustning.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
PLain_Jane
- Posts: 122
- Joined: 23 Nov 2005, 17:03
Post
by PLain_Jane »
Ingen aning, men ritningen var roligt måttsatt :>
-
jensen
- Posts: 17
- Joined: 21 Nov 2005, 17:46
- Location: Ängelholm
Post
by jensen »
T3? är det inte T4? ser inte t3 ut typ så här :[]: ?
first real power then some xtra boost
power by IHI
-
Drullen
- Posts: 1428
- Joined: 24 Nov 2005, 23:40
- Location: Karlshamn
-
Contact:
Post
by Drullen »
De e ingen T3 iaf
Twin entry (stava) iaf, så T4 kanske
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
-
thoms`n
- Posts: 108
- Joined: 23 Nov 2005, 22:42
-
Contact:
Post
by thoms`n »
er ikke t3 og t4 flensen lik mellom bolt hullene? forskjelden er vel at t4 har twin entry
kjør stil kjør bredt kjør bmw
-
Nemal
- Posts: 32
- Joined: 21 Nov 2005, 14:29
-
Contact:
Post
by Nemal »
thoms`n wrote:er ikke t3 og t4 flensen lik mellom bolt hullene? forskjelden er vel at t4 har twin entry
Den ska altså vara till en (ett) Schwitzer S2 agregat.
Ehh, nää!
-
Kero
- Posts: 306
- Joined: 20 Nov 2005, 23:53
- Location: Stockholm
Post
by Kero »
Nemal wrote:Den ska altså vara till en (ett) Schwitzer S2 agregat.
Då är det T3 fläns om jag inte kommer ihåg fel.
-
Nicke Nyman
- Posts: 297
- Joined: 20 Nov 2005, 14:56
- Location: Umeå / Skärgården
-
Contact:
Post
by Nicke Nyman »
De där är en T4a fläns! Jag har mätt min så de är en T4a!
Adios!