Va f-n ,här sitter man å slösurfar å så hittar man sin egna motor
här ...hehe. Tack för dom snälla orden! Jo den gamla varianten
bromsades hos MCX för att sedan flygas över till atlanta där jag och Seb
min kompis som äger NLR plocka upp den ,efter mycket strul så vann vi
tävlingen året efter med 701hk på hjulet (vi bromsa 717hk dan innan hos
Seb). Motorn på bilderna är den nya varianten som förhoppningsvis ska
bromsa mycket mer ...nån dag. Allt är tillverka i Sverige.
/Christer
NLR wrote:Va f-n ,här sitter man å slösurfar å så hittar man sin egna motor här ...hehe. Tack för dom snälla orden! Jo den gamla varianten bromsades hos MCX för att sedan flygas över till atlanta där jag och Seb min kompis som äger NLR plocka upp den ,efter mycket strul så vann vi tävlingen året efter med 701hk på hjulet (vi bromsa 717hk dan innan hos Seb). Motorn på bilderna är den nya varianten som förhoppningsvis ska bromsa mycket mer ...nån dag. Allt är tillverka i Sverige. /Christer
helt sjukt..
känns som att allt du rör blir grymt..!! vad är hemligheten
stenström,åhlman. du har ju med ett finger i spelet överallt
NLR wrote:Va f-n ,här sitter man å slösurfar å så hittar man sin egna motor här ...hehe. Tack för dom snälla orden! Jo den gamla varianten bromsades hos MCX för att sedan flygas över till atlanta där jag och Seb min kompis som äger NLR plocka upp den ,efter mycket strul så vann vi tävlingen året efter med 701hk på hjulet (vi bromsa 717hk dan innan hos Seb). Motorn på bilderna är den nya varianten som förhoppningsvis ska bromsa mycket mer ...nån dag. Allt är tillverka i Sverige. /Christer
helt sjukt..
är man så stor som han så är det svårt att inte vara när allt
helt sjukt..
är man så stor som han så är det svårt att inte vara när allt