e30 320 dubbelturbo skolprojekt
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
- Posts: 1250
- Joined: 20 Nov 2005, 18:27
- Location: Linköping
Blir kul å se med Dubbel turbo
Volvo 744 Kompressor & Turbo
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
Kör dubbla GT 45or ? hehee
Volvo 744 Kompressor & Turbo
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
dubbla t28 agg från nissan 200 , den med den nya karossen hade ju suttit fint
eller tdo4 serien från saab / volvo hade ju varit det bästa valet , gammla t3 turbos är ju slöare än gammel farmor på övergångstället
eller tdo4 serien från saab / volvo hade ju varit det bästa valet , gammla t3 turbos är ju slöare än gammel farmor på övergångstället
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
cerveza wrote:dubbla t28 agg från nissan 200 , den med den nya karossen hade ju suttit fint
eller tdo4 serien från saab / volvo hade ju varit det bästa valet , gammla t3 turbos är ju slöare än gammel farmor på övergångstället
hehe okej, hade tänk nå liknade typ två agg från Saab 9000 kanske om det skulle funka?
suddis wrote:cerveza wrote:dubbla t28 agg från nissan 200 , den med den nya karossen hade ju suttit fint
eller tdo4 serien från saab / volvo hade ju varit det bästa valet , gammla t3 turbos är ju slöare än gammel farmor på övergångstället
hehe okej, hade tänk nå liknade typ två agg från Saab 9000 kanske om det skulle funka?
ja dubbla t25 hade ju funkat till runt 400-450hk .. sen ska man nog inte plåga dom nått mer om dom ska hålla
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.