Jo den är inte fel inte.. Imolaröd II är inte heller så dum.. de dumma är att de finns så många färger nu när man inte ska ha den man tänkt så svårt att bestämma sig..
missade fälgbiten.. har aldrig sett en m3 e30 med m6 fälgarna men tror de kan va snyggt.. så tänkte testa de.. annars passar ju m5 e39 fälgarna riktigt fint.
k3ZZk wrote:tycker att jag känner igen den bilen! köpte du den i kvicksund (e-tuna) om det är den så satt det en 3,5l alpina spis i den när han som jag känner hade den!
riktigt fint bygge lycka till
mvh steve
jo de måste nog va samma för de va där nånstans i trakterna ja hämta den.. 3,5l motorn köpte ja dock inte och den låg för övrigt bredvid bilen och tvivlar nog på att den nånsin suttit i de men kan ju ha fel..
my bad!... den låg breve tror att han hämtade den så också! ha det bra och lycka till me kalas bygget!
makkan_nykvarn : Jo faan va nog riktigt bra pris... ibland ska man ha tur.. dock så blev de sämre pris på pedalstället ja fick hem igår från summit.. de ja trodde va komplett va allt förutom det och fick endast hem lite 3 pedaler för 5k.. då v-lådan ja beställde va restad till augusti sa ja att ja ville ha pengarna tebax och förlorade 1300:- på de också.. så de vart dyra pedaler
kezzk : anade nästan att den legat bredvid hela tiden.. är väl inte så roligt att bygga på sånt gammalt skit när man har en e46 m3 att glida i.. du får hälsa till han att den visst kommer rulla på vägarna igen som han vägrade tro
hehe tackar tackar !.. Förhoppningsvis jobbar ja inte så mycket nästa vecka så de ska gå planera in en dag när jag kör upp alla motordelarna till PPF så de blir ordning på saker och ting !!
Jo har en 3,91 från M5 och sen har jag inhaldnat svikstålaxlar av PPF samt köra med stora hubbarna.. sen bara snickra ihop nån smidig upphängning själv med förstärkningar ner från buren och byta ut balken som går under för den verkar bra jävla vek.. nåt liknande som dig eller ?
Ja jag får nog bosätta mig den 24 med en massa öl och en massa tålamod.
Ogillar julen och då kan man passa på att få vara helt själv utan att någon stör =]
Bästa vore om man vaknade upp sen på morgonen liggandes i fosterställning i nått hörn och skådar att allt är färdigt =]