Tack så mycket Ivars! alltid kul att höra att någon gillar det
Håller med dig där om att röda kulören med vita fälgar passar som handen i handsken, dock så är jag lite osäker nu när det blir hartgefälgar istället, med polerad kant etc. Hmm, ja vi får väl se. Men blir det röd igen så blir det samma kulör, tänker inte byta röd
Nu när man gick på jullov så trodde man ju att man kunde ha hela lovet till att pilla med bilen, men så häromdagen så pajjade min vinterbil, så blir inte lika lätt att ta sig dit. Tänker då tamefan inte gå
Några få bilder kan jag bjuda på sålänge:
..
Underredet är prio1 nu, så jag kan få det grundat, och sedan lackat. Väntar dock fortfarande på min bur från grabbarna grus i Avesta, men den är nog påväg när som, så borde nog inte ta så lång tid innan den kommer
Lackades inte denna bil rätt nyligen, Iaf innan sommaren ? Hur kommer de sej att de e stora bubblor på trösklen, Gjorde du ett fuskarbete då som du får ta tag i nu, Kan ha fel.. Så rätta gärna mej
Har en vänster tröskel ny om du behöver en
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Ni som har nya trösklar liggandes, eller bytt trösklar. Får man med hela tröskeln när man köper dom? dvs, fram enda vägen bak där man fäster bakvagnsbalken i tröskeln?.
FugitivE wrote:Ni som har nya trösklar liggandes, eller bytt trösklar. Får man med hela tröskeln när man köper dom? dvs, fram enda vägen bak där man fäster bakvagnsbalken i tröskeln?.
kan ta kort på det i morgon..
ska hämta mina från vinden
Lite segt på uppdateringar är det här, ja. Inte fått så jättemycket gjort nu under juletid, sen så är det ju även snart nyår också. Men lite har man iallafall varit i garaget, ändå.
Inte så värst mycket underredsmassa kvar, mest i hjulhusena. Men gör klart dom sen när vaggan är bortplockad från bilen.
Så undertill så är det mest svetsjobbet kvar, sen så borde det inte vara omöjligt att få se lite grund på skiten ska bli riktigt skönt.
Blir nog säkert uppdateringar nu i veckan, efter nyår. Så håll ut!