
Specen ser ut som följer..
Motor:
M20 2,7 som är balanserad enligt konstens alla regler
O-ringat block
Smidd dieselvev
130mm stakar
Original kolvar
Diesel oljepump
Bäckis-portad topp
Z58 turbokam
Ställbart kamdrev
PPF ventilfjäderkit 1
Alu-insug ála PPF
80mm Accufab spjäll
Alu fuelrail
Siemens deka 630cc spridare
Riktiga extraktorgrenrör med dubbla tdo4-15c turbos
PPF 75mm Dump
500x400x89 intercooler
Alutryckrör
2,5 tums downpipes och avgas-system till bakaxeln sen enkelt 3 tum.
Autronic Sm4
MSD7AL-2 tändning
Blaster 2 tändspole
Kraftöverföring:
Sachs 618 tryckplatta
4-puckad sinterlamell.
ZF-Diesel låda
328-kardan
Svets Diff
Chassi:
XYZ-coilovers
Powerflex bussningar fram.
Bromsar fram. Brembo skivor och tarox belägg och bromskylning.
Bakbromsar. Zimerman skivor med yelowstuff belägg.
Övrigt:
Invändigt blir det tomt förutom båge, 2 stolar, en go mocka ratt, växelspak och lämpliga mätare (inte bestämt vilka jag ska köra med än) Alu-dörrsidor.
Glasfiberhuv, Alpina front som ska sitta med snabbfästen ( TACK KKR-Rille FÖR DEN) Sitter som en smäck

Ska försöka plasta till en baklucka i glasfiber om tiden finns

Azev A 17x8 fälgar med Toyo R888. Och många slitdäck på 15" original-fälg

Skickar upp några bilder på hur det ser ut i garaget just nu (behös en städning ser jag)

Har precis börjat riva ur allt inuti så jag kan svetsa klart buren och lacka allt svart.





Den tänkta kombinationen

