Men du får vänta lite måste ta min me... Hahavicco wrote:Gott, då står det en bil till på köKajan wrote:Har för mig att du känner en jävligt bra svetsare, där nere på dockans som gärna ställer upp och bygger en bur till dig, dom dårarna har grejer till de också...
E30 KiC - 1072 kg
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
E36 Cupé snigel på grenröret edition
E32 Turk edition
E32 Turk edition
Dårar va det ja... =))Kajan wrote:Men du får vänta lite måste ta min me... Hahavicco wrote:Gott, då står det en bil till på köKajan wrote:Har för mig att du känner en jävligt bra svetsare, där nere på dockans som gärna ställer upp och bygger en bur till dig, dom dårarna har grejer till de också...
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Lär ju inte bli nå semester i första taget. Ska vara när du fyller år då om man åker ner något då, brukar ju oftast bli då. Om det finns något att göra då dvs. =)ZAK wrote:Du får komma ner och meka lite du med så blir ligan med dårar komplett ^^Hansa wrote:Dårar va det ja... =))Kajan wrote: Men du får vänta lite måste ta min me... Haha
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Operation vaggan completed!
Bilen ligger upphängd och på sidan.
Slänger upp 4 st bilder från idag
Uppe i luften

På sidan

i arbetsläge

bild på hur det ser ut framifrån

Bilen hänger numera fritt i luften, men ligger och halvvilar
på 2 st tomma däck som extra säkerhet.
Så nu är det bara att till att börja skrapa tektyl.
Tips på hur man lättast får väck detta vore nice.
Däck och fälg ni ser på bilden är dom tillfälliga pallbockarna.
Ferrarins vinterdäck var det som fick offra sig. Så nu kan jag
montera vinterdäcken så man kan köra lagligt
För att sammanfatta diiii heeeileee:
Materialkostnad
1 st motorstativ 550:- (bytte iofs med vicco så jag fick 2 av samma modell)
1 st stativ sedan gammalt = födelsedagspresent (Freebee zerooo nadaaaa)
plåtbitar och 4-kantsprofil samt rör 350:-
bult och mutter 40:-
Summan blir totalt
940:-
Hade jag fått köpa 2 st stativ hade det landat på 1490:-
Dock tycker jag det är fullt godkänt med under 1000:-
Eller vad säger ni?
Bilen ligger upphängd och på sidan.
Slänger upp 4 st bilder från idag
Uppe i luften

På sidan

i arbetsläge

bild på hur det ser ut framifrån

Bilen hänger numera fritt i luften, men ligger och halvvilar
på 2 st tomma däck som extra säkerhet.
Så nu är det bara att till att börja skrapa tektyl.
Tips på hur man lättast får väck detta vore nice.
Däck och fälg ni ser på bilden är dom tillfälliga pallbockarna.
Ferrarins vinterdäck var det som fick offra sig. Så nu kan jag
montera vinterdäcken så man kan köra lagligt

För att sammanfatta diiii heeeileee:
Materialkostnad
1 st motorstativ 550:- (bytte iofs med vicco så jag fick 2 av samma modell)
1 st stativ sedan gammalt = födelsedagspresent (Freebee zerooo nadaaaa)
plåtbitar och 4-kantsprofil samt rör 350:-
bult och mutter 40:-
Summan blir totalt
940:-
Hade jag fått köpa 2 st stativ hade det landat på 1490:-
Dock tycker jag det är fullt godkänt med under 1000:-
Eller vad säger ni?
Nej jag tror jag kör med riktig spruta denna gång.. får lägga någon riktigt bra grundlack/rostskydd sen.. Helst ska den sitta lika hårt som teflon i en stekpanna så rosten inte kommer fram dom närmsta 20 åren.Ludde_ wrote:Jävlar du här går det undanhur blire det med lacken mange? blir det sprayburken som får kämpa igen eller ? ^^
Skitnajs nu fungerar picsen med!
Mvh
//Ludde
Bilderna verkar funka till och från.. Ska fixa egen domän så kan dra upp bilder sen
det skulle komma under nästa vecka sa han.. Så det blir najs.Hansa wrote:Sådärja. nice som fan. Nu är det bara vänta på att kemisten ska skicka upp lite tektylupplösande